TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vinduet blafrer

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#20528  av chris

MRQ skrev:
chris skrev:
hovik skrev:Hele bilen lager litt rar lyd over 140, men blafringa av vinduet over 200 er helt sjukt, ikke helt levbart. Redd for at det skal knuse.
Har aldri opplevd noe sånt på min nei.
Tør du å kjøre så fort ? :mrgreen:
"nei, ikke i norge nei" :mrgreen:

#20529  av MR2turbo

Hvis du skrur av dørtrekket kommer du til justeringsskuene for vinduet..
Tror jeg ville prøvd å legge ruta litt nærmere pakningen og sett om det ble bedre da :)

Men det blir jo litt tungvindt å måtte reise til utlandet for å få testet det etter hver lille justering, da :mrgreen:

#20532  av chris

MR2turbo skrev:Hvis du skrur av dørtrekket kommer du til justeringsskuene for vinduet..
Tror jeg ville prøvd å legge ruta litt nærmere pakningen og sett om det ble bedre da :)

Men det blir jo litt tungvindt å måtte reise til utlandet for å få testet det etter hver lille justering, da :mrgreen:
Ja, men det er jo enten det eller vindtunnell da :mrgreen:

#20568  av hovik

MR2turbo skrev:Hvis du skrur av dørtrekket kommer du til justeringsskuene for vinduet..

Takker fortipset. Skal ut å skru. Men tar litt tid å få testa, må jo til "utlandet" :)