TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mobil bilder av kÃ¥re C og dama

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#205896  av Andy_Celica

arctic_celi skrev:
elino skrev:Men seriøst...jeg synes utrolig synd på dem. Tenk så kjipt da :(
Helt klart, dødskipt... tipper de har lyst til å synke langt nede i jorda.

Egentlig synes jeg det er værst for madamen!
Ikke bare fordi det er hun som har avslørt mest...
men det er jo ikke hennes feil at Conradi er kjendis!?

Hun får på en måte svi fordi hun valgte å bli sammen med en kjendis...
Men hun har ikke valgt å bli det selv.... og nå er hun plutselig det.
Var kanskje ikke en slik kjendis hun ville bli..
Så sant så sant :D

#205914  av elino

Elino: "Men seriøst...jeg synes utrolig synd på dem. Tenk så kjipt da :( "

Håper ingen tok dette som kritikk...det var kun et utbrudd for den pinlige situasjonen de må befinne seg i

#205916  av arctic_celi

elino skrev:Håper ingen tok dette som kritikk...det var kun et utbrudd for den pinlige situasjonen de må befinne seg i
????? Kritikk ????? Så det var det du prøvde på?!?! :lol:

#205920  av elino

arctic_celi skrev:
elino skrev:Håper ingen tok dette som kritikk...det var kun et utbrudd for den pinlige situasjonen de må befinne seg i
????? Kritikk ????? Så det var det du prøvde på?!?! :lol:
Ok da... tydeligvis et dårlig forsøk :mrgreen:

#205929  av arctic_celi

elino skrev: Ok da... tydeligvis et dårlig forsøk :mrgreen:
Er sammen med ei latina dame jeg... så "kritikk" inkluderer mye sterkere ordbruk, styrke på stemme og handbevegelser.
Så sorry.... gikk meg hus forbi det der altså :roll:

#205937  av elino

arctic_celi skrev:
elino skrev: Ok da... tydeligvis et dårlig forsøk :mrgreen:
Er sammen med ei latina dame jeg... så "kritikk" inkluderer mye sterkere ordbruk, styrke på stemme og handbevegelser.
Så sorry.... gikk meg hus forbi det der altså :roll:
Skal ikke komplisere dette mer enn nødvendig (noe vi jenter er ekspert til) Det var IKKE ment som kritikk

#205947  av celicat23

Når jenter sier "nei" så mener de jo "ja" egentlig, så er fortsatt litt forvirra av det hele jeg :lol:

#205949  av CelicaTurbo

kona er vel ikke akkurat ukjent innen sang- og skuespillerkretser hun heller da, selv om navnet ikke er like profilert som Conradis..

#205955  av jumbo

arctic_celi skrev:Tror ikke siteadmin er enig med deg der gitt.
Tror Kristian er fryktelig klar over at det var en spøk.... hadde liksom håpet formuleringen skulle være klar nok til å formidle nettopp det :wink:

#205962  av arctic_celi

CelicaTurbo skrev:kona er vel ikke akkurat ukjent innen sang- og skuespillerkretser hun heller da, selv om navnet ikke er like profilert som Conradis..
Hmmmm... hvem da??? :?

#206010  av CelicaTurbo

arctic_celi skrev:
CelicaTurbo skrev:kona er vel ikke akkurat ukjent innen sang- og skuespillerkretser hun heller da, selv om navnet ikke er like profilert som Conradis..
Hmmmm... hvem da??? :?
Mariann Aas Hansen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135588

Hun har omtrent samme bakgrunn som Conradi men nok mindre profilert enn han da, og var kjent før hun ble sammen med Conradi ;)

jumbo: forstod så klart at det var spøk men måtte jo skrive noe før noen tok det alvorlig :D

#206836  av bullit

Noen her som har bildene av hu snasne idol Tone???
Mener da de snikbildene som stakkars frk. damli fikk tatt av seg på syden ferie... Stakkars jente som drar på syden ferie til ett av de mest besøkte sydenplassene for nordmenn, og så bli sjokka for at hu blir fotografert.
Dakar liten :cry:
Hu er sabla fin og se på... men kanskje ikke den skarpeste personen :D

#206844  av Gjertsen

bilder av tone sees på

(redigert bort av webmastern ja, se post til sist i diskusjonen)

Er da hu i midten,
Ser ikke noe gærent i slike bilder jeg. Synd at det kommer så negativt ut.

Har ingen her sendt dristige bilder av seg selv til sine kjære?

Jeg står på mitt og sier at jeg har gjort det. skammer meg ikke av den grunn.
Men trur ingen har fått bildene heller da! :p

#206880  av henningl

CelicaTurbo skrev:Hva dere gjør på privaten kan jeg ikke gjøre noe med og jeg ser ikke at jeg har noe spesiellt ansvar i å hindre dere i å kommunisere denne informasjonen, men om noen poster disse bildene her på forumet kan jeg love at den personen blir bannlyst ganske fort ;)
Lalala..

#206903  av CelicaTurbo

Jaja, har jeg sagt det så har jeg sagt det. Forumet skal ikke brukes til å åpent spre bilder av nakne eller halvnakne kjendiser. Jeg gjorde det jo appåtil ganske tydelig at det ville bli en reaksjon på slike bilder i form av bannlysning så da får Gjertsen klare seg uten mulighet til å poste på forumet frem til neste fredag, 17. november.

Jeg holder diskusjonen fremdeles åpen om dere vil diskutere videre..