TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla t-sport

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#191646  av Corolla T Sport

Ja, jeg skal gi deg beskjed Tim om jeg skal selge bakparten...

Mekka den just i Photoshop... Bare for gøy.. Regner jo her nede på sørlandet.. Skal brukes som avatar på et annet forum da.. :P
Vedlegg
Avatar1.jpg (29.33 kiB) Vist 1496 ganger

#195508  av ToyThom

Kofor ikke bruke den her :wink: Eg klarte det tilslutt :D

#196726  av Corolla T Sport

Ã…ssen fikk du det til :D

#197153  av gnmfr

Skriv:
Kode: Velg alt
[img]http://www.ts-ogn.no/phpBB2/files/avatar1_192.jpg[/img]
Da vil det bli slik:
Bilde

:wink:

Åssen gåre me cts-en for tia morten? No nytt, kommer snart en god del bilder og sånt nå fra min ihvertfall, blir moro å få det ferdig :D

#197207  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:Skriv:
Kode: Velg alt
[img]http://www.ts-ogn.no/phpBB2/files/avatar1_192.jpg[/img]
Da vil det bli slik:
Bilde

:wink:

Åssen gåre me cts-en for tia morten? No nytt, kommer snart en god del bilder og sånt nå fra min ihvertfall, blir moro å få det ferdig :D
Du vet, det er ikke så mye mer å få kjøpt til den 8) Så den er helt lik sånn den var på Rudskogen!

Skal teste ut d m avataren nå!!

#206241  av Corolla T Sport

Halla igjen! Har det skjedd noe nytt med bilen din i det siste GNMFR? Min står parkert i garasjen:) Ikke noe nytt her.

#206816  av gnmfr

Corolla T Sport skrev:Halla igjen! Har det skjedd noe nytt med bilen din i det siste GNMFR? Min står parkert i garasjen:) Ikke noe nytt her.
Sparer penger i vinter, så er lite nytt... Eller, anlegget da, men det haru vel fått me deg på cts forumet :P Er ikke helt ferdig der heller, kobla om alt sammen de to siste dagene nå, måtte få det litt bedre ;) Men har ikke fått rota meg til å gjøre basskassa ferdig enda :P

Har masse planer til neste år, får se om jeg sier det, eller om det kommer som en overraskelse på gatebil/japsetreff eller no sånt ;) Ser du prøver å selge bilen, mye respons? Blir vel hus og unge nå da :D

#210970  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:
Corolla T Sport skrev:Halla igjen! Har det skjedd noe nytt med bilen din i det siste GNMFR? Min står parkert i garasjen:) Ikke noe nytt her.
Sparer penger i vinter, så er lite nytt... Eller, anlegget da, men det haru vel fått me deg på cts forumet :P Er ikke helt ferdig der heller, kobla om alt sammen de to siste dagene nå, måtte få det litt bedre ;) Men har ikke fått rota meg til å gjøre basskassa ferdig enda :P

Har masse planer til neste år, får se om jeg sier det, eller om det kommer som en overraskelse på gatebil/japsetreff eller no sånt ;) Ser du prøver å selge bilen, mye respons? Blir vel hus og unge nå da :D
Ja, nå er det hus og unger :P Ikke helt enda nei. Det har vært en del respons, men ingen som har kjøpt den enda. Lurer på å bytte den inn i en annen bil. Men det vil tiden vise!

Lykke til videre med byggingen av anlegget!

#225053  av lexusmann

Har siklet på den flere ganger..og lurer på å bytte bare jeg får vekk det hersens studielånet..men tror den blir litt i dyreste laget uansett..regner med du skal ha 200k+ for den... :lol:
Men utrolig flott corolla er det i alle fall!!! :D

#225264  av Corolla T Sport

lexusmann skrev:Har siklet på den flere ganger..og lurer på å bytte bare jeg får vekk det hersens studielånet..men tror den blir litt i dyreste laget uansett..regner med du skal ha 200k+ for den... :lol:
Det har du helt rett i. Prisen er nok 200+. Hvis ikke jeg får hva jeg har satt meg som mål så beholder jeg den heller selv. Den er jo kun kjørt 35500km.. så, den er som ny..

#226892  av gnmfr

Corolla T Sport skrev:
lexusmann skrev:Har siklet på den flere ganger..og lurer på å bytte bare jeg får vekk det hersens studielånet..men tror den blir litt i dyreste laget uansett..regner med du skal ha 200k+ for den... :lol:
Det har du helt rett i. Prisen er nok 200+. Hvis ikke jeg får hva jeg har satt meg som mål så beholder jeg den heller selv. Den er jo kun kjørt 35500km.. så, den er som ny..
Med andre ord så leder jeg såvidt da... 36300 km, men du har vel kanskje kjørt noen kilometer lenger nå, og du kan jo trekke fra 7000 på motoren min ihvertfall :P Men er litt mye forde med tanke på at det er noen år mellom :oops:

#233561  av MacGyver

Liker mere og mere t sport corolla.
kansje min neste bil, men hvordan er forbruket på disse ?
er oppgitt til 0.8 men,,,,

edit.
søkte litt på toyota og fant følgende.
Drivstofforbruk
Drivstofftype 95 oktan bensin
Langkjøring (l/mil) 0.67
Bykjøring (l/mil) 1.11
Kombinert kjøring (l/mil) 0.83
CO2 utslipp (g/km) 198
NOx Utslipp (g/km) 0.08
HC Utslipp (g/km) 0.10
Euro Class Euro III

men stemmer dette noen lunde. ?

1.11 er jo endel da.

#244293  av Corolla T Sport

MacGyver skrev:Liker mere og mere t sport corolla.
kansje min neste bil, men hvordan er forbruket på disse ?
er oppgitt til 0.8 men,,,,

edit.
søkte litt på toyota og fant følgende.
Drivstofforbruk
Drivstofftype 95 oktan bensin
Langkjøring (l/mil) 0.67
Bykjøring (l/mil) 1.11
Kombinert kjøring (l/mil) 0.83
CO2 utslipp (g/km) 198
NOx Utslipp (g/km) 0.08
HC Utslipp (g/km) 0.10
Euro Class Euro III

men stemmer dette noen lunde. ?

1.11 er jo endel da.
Jeg bruker som regel i gjennomsnitt under 1.0 l på bykjøring. Men det spørs hvor mye du bruker høyrefoten din.

Eksempelvis brukte jeg 1 tank tur/retur Rudskogen. Tror jeg hadde gjennomsnitt på 0,8. Jeg bor i Kristiansand. Så den bruker ikke mye med tanke på at det er 192 hk under panseret. Men det er klart hvis du er aktiv på høyrebeinet, så bruker den deretter.

Nå har jeg akkurat byttet ut "ekstrem" ekosene mine med den orginale, det var som å kjøre en annen bil. Men det er klart, brommingen er vekk....

#247747  av Corolla T Sport

Nå var bilen min solgt.. Så da er det bare meg å den gode gamle traveren igjen.. :oops: :oops:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16