TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er denne trÃ¥dløse routeren her noe bra?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#208205  av sleeper

antagligvis så eer den beregnet til det amrikanske strømnettet... og da passer den ikke i stikk kontakten her...

#208206  av Kilgallon

Har adapter vettu :wink:
Men hvordan er kvaliteten på denne til det jeg skal bruke den til da?

#208207  av sindrejl

kjøp deg likegreit en router på elkjøp eller noe sånnt :) er så mye feil med dem at det er greit å kunne bytte også

#208209  av Kilgallon

Er jo dobbel så dyre de på Elkjøp da. Så derfor jeg lurte på om denne var noe brukenes.

#208222  av MacGyver

står jo ikke noe info om denne da...

ville heller kjøpt meg en liksys wlan ruter-

så har du noe som funker og :) grei å sette opp og ok rekkevidde.

og btw, du skal bruke den i to etasjer. tynn vegger eller betong ? om det siste så er det nok litt slitevik :(

#208224  av Kilgallon

Er bare vegg, ikke betong.

#208227  av sindrejl

3-400 kroner på elkjip? denne på ebay må man jo plusse på frakt og moms så sparer man jaggu lite helt ærlig :)

#208238  av Kilgallon

Den jeg fikk anbefalt på elkjøp kostet 600, mens denne får jeg for underkant av 300,-

#208242  av arctic_celi

Man ber vel om bråk når man kjøper en ruter til $16??? :roll:
Nei greit å være sparsom altså... men hadde helt klart invistert i en litt bedre en og kjøpt den en plass jeg kan dra å levere den hvis den ikke fungerer.
Noe som kan være meget sannsynlig :)

#208251  av MacGyver

og det er billigere å kjøpe den til 600 på elkjop enn å kjøpe først denne til 300, finne ut att det er noe ustabilt dritt. så kjøpe ny på elkjop :) da koster den 900

uansett så er det stor forsjell på trådløse ruter. har prøvd ganske mye og jobber i suport så kommer borti endel merkelige problemer folk har med dette, så å kjøpe noe som er litt kjent er ingen ulempe akkurat.

Selv bruker eg Dlink og Linksys, selv om Dlink er dårlig i flg enkelte.

#208253  av CelicaTurbo

Det er stor forskjell på routere og kjøp definitivt ingen ukjent router eller av de billigste routerne. Linksys har en serie meget gode routere, styr unna Jensen på elkjøp eller saker fra Clas Ohlson; de fungerer men er ofte ganske ustabile og har ofte elendig dekning. Routere er såpass billige at og det er bare snakk om noen hundre mer enn den ebayrouteren og det er verdt det i mindre frustrasjoner. Du kan få en linksys WRT54G for 700 spenn..

#208256  av Rømmling

gå for denne du. LINK linksys er et bra merke. Det er ett under merke av Cisco
litt dyr men kvalitet
Min anbefaling

#208261  av Kilgallon

Da dropper jeg den på ebay jeg da, prøver heller å finne en her hjemme isteden :wink: