TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toppakning gÃ¥en??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #210009  av crackler

Noen som vet ca pris på bytte av toppakning? er ikke olje i kjølevannet eller omvendt.. kommer dårlig varme ut av varmeapparatet, og bilen koker over av og til.. er det ikke mest sansynelig toppakninga da? :?

#210012  av csstian

Jo det er ikke umulig.Vi ga pris på en gt4 for ei ti tebake.10000 + dela.

#210077  av crackler

csstian skrev:Jo det er ikke umulig.Vi ga pris på en gt4 for ei ti tebake.10000 + dela.
Ok.. var litt mere normal pris.. har solg bilen min, så er det mulig toppakninga er gåen, ha sier det vill koste han 20.000,- pluss mva.. det hørtes litt vilt ut spør du meg..

#210080  av celicagt4205nord

Ok.. var litt mere normal pris.. har solg bilen min, så er det mulig toppakninga er gåen, ha sier det vill koste han 20.000,- pluss mva.. det hørtes litt vilt ut spør du meg..[/quote]hmm...tror ikke motoren din tålte den kappkjøringa mot den sølvgråe st 205`en :lol: :lol:

#210104  av crackler

celicagt4205nord skrev:Ok.. var litt mere normal pris.. har solg bilen min, så er det mulig toppakninga er gåen, ha sier det vill koste han 20.000,- pluss mva.. det hørtes litt vilt ut spør du meg..
hmm...tror ikke motoren din tålte den kappkjøringa mot den sølvgråe st 205`en :lol: :lol:[/quote]
Hehe :lol:

#210255  av ae82turbo

Da pakningen på min ST185 røk fikk jeg pris på 20.000,- + deler. De baserte det på en bil de nettopp hade hatt inne for samme jobb. Dette var på Rygge Auto, som er Toyota.

Det er vel ikke disse bilene de skrur så mye på, så vil tippe på at de bruker litt lengre tid enn normalt :roll:

#210290  av 2fastgt4

litt dumt spørsmål kanskje men har du sjekka at termostaten fungerer?
får samme resultat avdet.
å skru ut termostaten tar 5 min så det er verdt å sjekke :D
du kan kjøre uten en stund å se om det skjer noe.
er det ok da så er det bare å kjøpe ny :D

#210295  av csstian

ae82turbo skrev:Da pakningen på min ST185 røk fikk jeg pris på 20.000,- + deler. De baserte det på en bil de nettopp hade hatt inne for samme jobb. Dette var på Rygge Auto, som er Toyota.

Det er vel ikke disse bilene de skrur så mye på, så vil tippe på at de bruker litt lengre tid enn normalt :roll:
Nei det er litt arbeid ja.Men regnet vell 1dags arbeid på det.Men nå er vi 2 stk som har hadd gt4 på verksted,så mulig det er derfor kundemotakern kom med den prisen.Men 20000 er da litt vell mye.Det er 3-4 dagers jobb.Så vanskelig er det ikke!!

#210297  av Fred

For 20000 kunne jeg henta bilen på henger i lofoten, tatt den med i verkstedet hjemme, gjort jobben og levert bilen igjen!

#210299  av csstian

Fred skrev:For 20000 kunne jeg henta bilen på henger i lofoten, tatt den med i verkstedet hjemme, gjort jobben og levert bilen igjen!
He he. Ja kunne jort det for 10000.Men bor jo litt nermere da :D