Noen som vet ca pris på bytte av toppakning? er ikke olje i kjølevannet eller omvendt.. kommer dårlig varme ut av varmeapparatet, og bilen koker over av og til.. er det ikke mest sansynelig toppakninga da? 

celicagt4205nord skrev:Ok.. var litt mere normal pris.. har solg bilen min, så er det mulig toppakninga er gåen, ha sier det vill koste han 20.000,- pluss mva.. det hørtes litt vilt ut spør du meg..hmm...tror ikke motoren din tålte den kappkjøringa mot den sølvgråe st 205`en
ae82turbo skrev:Da pakningen på min ST185 røk fikk jeg pris på 20.000,- + deler. De baserte det på en bil de nettopp hade hatt inne for samme jobb. Dette var på Rygge Auto, som er Toyota.Nei det er litt arbeid ja.Men regnet vell 1dags arbeid på det.Men nå er vi 2 stk som har hadd gt4 på verksted,så mulig det er derfor kundemotakern kom med den prisen.Men 20000 er da litt vell mye.Det er 3-4 dagers jobb.Så vanskelig er det ikke!!
Det er vel ikke disse bilene de skrur så mye på, så vil tippe på at de bruker litt lengre tid enn normalt