TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Veldig off-topic: Trenger noen kule kattenavn

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#204150  av Thomas S

Har allerede en nabo katt som heter Turbo :? Tror eg går for Saddam eller noe sånt vist det blir en gutt! :lol:

#204167  av Akopley

Turbo og NOS :D

#204337  av BrennaRacing

Nos er også bra :D Eller Aygo :lol:

#204356  av celicat23

Hva med "fartsdump" ?

#204358  av dca

poppoff eller hvordan det skrives...hehe...litt bilrelatert og og med litt klang... passer kanskje bedre til ei bikkje men det vet da faen ikke katta! ;)

Ellers så har vi hørt navnet Shariff mye i det siste da...passer da like bra på en katt det!!!??

#204388  av Thomas S

Minime eller MR.Bigglesworth må klange bra :lol: Nett sett Austin Powers filmen ja. Men jeg tror jeg går for Bernie eller noe sånt :lol:

#204396  av cameleon

Synes du kan kalle katta di for "Bombe" jeg. så kan du lage litt leven i nabolaget ditt når du skal rope inn katta di for å få hun/han inn for kvelden.

#204426  av EvolutionTurbo

BrennaRacing skrev:Nos er også bra :D Eller Aygo :lol:
Aygo hørtes ut som et bra hundenavn;) :p

#204480  av BrennaRacing

cameleon skrev:Synes du kan kalle katta di for "Bombe" jeg. så kan du lage litt leven i nabolaget ditt når du skal rope inn katta di for å få hun/han inn for kvelden.
Hadde jeg hatt selvmordstanker og bodd rett ved den amerikanske ambasaden så skulle jeg vurdert det :lol:

#204481  av Andy_Celica

EvolutionTurbo skrev:
BrennaRacing skrev:Nos er også bra :D Eller Aygo :lol:
Aygo hørtes ut som et bra hundenavn;) :p
Conrad høres bedre ut på en katt :lol:

#210768  av Thomas S

Har fått katten min no og den heter så mye som Kjafsen :lol: Kompis av lillebroren min som kom på det. Thumbs upp!!

#210785  av Kilgallon

Kjafsen, er iallefall ikke mange katter som heter det da...

#210811  av Thomas S

Nope! Det sto mellom Kjafsen og Fuzzy og da tok eg det første. Katten e noe for seg sjøl og då. :lol:

#210824  av Kilgallon

Katta må jo være dem, med det navnet da :wink: