TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nytt prosjekt for 2007/2008

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#212011  av sleeper

hvor fort blir lexan ripete? koster det?

#212012  av Zepticon

Med godkjenning så mener du hvite skilter? Hvordan i f gjør du et når du har modda så mye på den?

#212048  av TOYPARTS

sleeper skrev:hvor fort blir lexan ripete? koster det?
ligger på 2000,- pr kvadrat og den finnes i ripefri også, men den vanlige tåler mye den også.

#212049  av TOYPARTS

Zepticon skrev:Med godkjenning så mener du hvite skilter? Hvordan i f gjør du et når du har modda så mye på den?
alt går så lange det finnes papirer på tingene samt at det blir gjort skikkelig.

#212050  av TOYPARTS

bilder tatt i dag.
Vedlegg
bur3.JPG
bur3.JPG (14.62 kiB) Vist 2304 ganger
bur2.JPG
bur2.JPG (13.06 kiB) Vist 2304 ganger
bur1.JPG
bur1.JPG (18.28 kiB) Vist 1139 ganger

#212055  av ST205RR

ser bra ut dette, gleder meg til å se den i aksjon på ACR 8)

#212066  av TOYPARTS

ST205RR skrev:ser bra ut dette, gleder meg til å se den i aksjon på ACR 8)
jeg også :?

#212168  av kennethx

Sjef! Ser liksom litt mer :twisted: :twisted: :twisted: ut med bur :shock:

#212369  av TOYPARTS

kennethx skrev:Sjef! Ser liksom litt mer :twisted: :twisted: :twisted: ut med bur :shock:
blir litt mere bil med en gang det kommer litt interiør inni bilen, i dag ble takluken montert og limt igjen, i morgen skal jeg gjøre den helt ferdig, fuge skikkelig slik at det blir tett, så etter det blir det å montere et taktrekk, begynner stygt å nærme seg godkjenning etterhert, i morgen er bilen tett for første gang siden august. 8) 8)

#212507  av TOYPARTS

Da var taktrekk samt alle deksler kommet i bilen i dag, buret er skrudd fast der det skal stå og takluken er fugd på nytt, nå er bilen i utgangspunktet klar til vising på biltilsynet, skal gå i gang med dette i morgen.

#214342  av TOYPARTS

da er det dags for godkjenning 29/12-2006 gleder meg og kvir meg på samme måte, håper dette går fint og at jeg ikke får alt for store problemer.

#214348  av christer

hvor godkjenner du den? fyllingsdalen? eller reiser du til voss? har hørt de skal være litt rundere i kantene på voss.

#214368  av CelicaST205

HAHAHHAHHAHAHAHA :D :D :D
Den var morsom, det blir ikkje verre en på Voss.
Celica ST205'en min fekk eg ikkje godkjent på voss med i bergen.
Var ikkje så lett der heller. Det me gjer på voss er å stikke til Odda

#214377  av christer

CelicaST205 skrev:HAHAHHAHHAHAHAHA :D :D :D
Den var morsom, det blir ikkje verre en på Voss.
Celica ST205'en min fekk eg ikkje godkjent på voss med i bergen.
Var ikkje så lett der heller. Det me gjer på voss er å stikke til Odda
javel... eg har ingen erfaringer med voss selv, men det var en kunde på jobben som sa at de godkjennte alt. men det kan jo ha vært generasjonskifte eller den slags siden han var der sist. selv har jeg bare hatt to episoder med BT i bergen og begge var positive. eneste negative var det sure å jævlige skrukke helvete i skranken.

#214384  av TOYPARTS

det blir på østlandet, ikke på denne siden av fjellet heldigvis, mine erfaringer med fyllingsdalen er meget dårlige, og på en annen side er jeg meget upopulær der ute i tillegg, ikke at det gjør meg noe, men slik har det blitt med årene.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16