TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger tips: Spiller med MP3, DAB og oransj baklys?

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #213103  av Geir

Hei!

Er på jakt etter en spiller av god kvalitet som har støtte for både MP3 og DAB. Sliter litt med å finne meg et lite utvalg spillere som oppfyller disse kravene, slik at jeg kan få en oversikt over hva jeg har å velge mellom. Jeg vil ha en spiller som matcher de oransje lysene i min IS200 (se bilder nedenfor), og fargen i displayet har vist seg å være det største problemet. Spilleren må også ha innebygd forsterker, da IS'en har høyttalere med 6 ohm, ikke 4 som er vanlig. Lærte dette på Lexusdelen av dette forumet, hehe :)

Har sjekket bilradiospesialisten, men noen flere butikker har jeg ikke funnet noe spesielt hos. HÃ¥per det er noen her inne som vet om noen butikker, norske som utenlandske. Alle tips mottas med takk!

MEN; Dersom det viser seg at spillere med støtte for både MP3 og DAB er vanskelig å finne med oransj baklys, tar jeg gjerne imot tips av spillere som kun har støtte for MP3. Men poenget med tråden er jo allikevel at jeg har et håp om å få litt hjelp med å finne noen spillere som støtter begge.

Bilde

Bilde

#213147  av @lpher

Denne har MP3, DAB og orange belysning ;)
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1743

Det er ihvertfall den eneste spillern jeg kommer på i farta som oppfyller alle de tre krava :) (fant dessverre ingen bilder av spillern med orange belysning på)
Vedlegg
Blaupunkt_Woodstock_DAB54_2.jpg
Blaupunkt_Woodstock_DAB54_2.jpg (25.97 kiB) Vist 1829 ganger

#213235  av Geir

Hjertelig! Mer enn godt nok svar for meg :)

Har de fleste Blaupunkt spillere forskjellige fargevalg?

#213369  av @lpher

Geir skrev:Hjertelig! Mer enn godt nok svar for meg :)

Har de fleste Blaupunkt spillere forskjellige fargevalg?
Np :) De fleste har ikke justerbar belysning ;)

#214139  av KK-ma70

Er det orange lys i spilleren orginalt på tilige IS modeller??
Synes det er litt penere med rød slik at det passer med resten.