Jeg fikk en tlf idag, skal selge bilen min, og han lurte på om jeg ville ha en supra na ombyg til turbo i innbytte.
Men over til supraen,
Det var en jdm (høyrestyrt) n/a, men større toppakning 2mm, en t78 turbo, større dyser og et piggeyback system (fra japan) bjørnstad bil har bremsa den til 384 rwhp, og de mente at med et piggeyback fra norge ville den klare 600 rwhp?
innmaten i en 2jz-ge skulle vist også tåle 600-700 hk med større toppakning.
Hvordan vil denne bli å registrere, skal ikke registrerer i norge men i sverige.
bilen har forresten gått 85k og han skal ha 160k i innbytte for den
Vil dere si at det er en god del? enenset problemet er at eksosmanifolden er sprukket, men kunne vist sveies.
bilen holder forresten til i sortland.
Men over til supraen,
Det var en jdm (høyrestyrt) n/a, men større toppakning 2mm, en t78 turbo, større dyser og et piggeyback system (fra japan) bjørnstad bil har bremsa den til 384 rwhp, og de mente at med et piggeyback fra norge ville den klare 600 rwhp?
innmaten i en 2jz-ge skulle vist også tåle 600-700 hk med større toppakning.
Hvordan vil denne bli å registrere, skal ikke registrerer i norge men i sverige.
bilen har forresten gått 85k og han skal ha 160k i innbytte for den
Vil dere si at det er en god del? enenset problemet er at eksosmanifolden er sprukket, men kunne vist sveies.
bilen holder forresten til i sortland.
- 1993 Nissan Skyline R33 Gts J-Spec
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6