TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • pris pÃ¥ lakkering av et omrÃ¥de pÃ¥ ca 3X2cm.

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #216921  av GhostRider88
 
hei.

jeg prøvde som kjent å lakkere en steinsprut selv med grunning og toyota lakk, men det viste seg dessverre det at lakken ikke ville feste seg så den har flasset av igjen.

Nå har jeg bestemt meg for at jeg vil bestille en time på et lakkverksted så de kan fikse lakk skaden. Kommer nok til å ville "lappe" istedenfor å lakkere opp hele skjermen siden det ikke er noen andre skader på den.
Noen som vet ca pris på dette? og blir resultatet bra når det gjøres av fagfolk? Jeg har nå fjernet all gammel lakk ned til metallet så jeg har i og for seg gjort grovarbeidet.

Håper på svar :)

 #216922  av Andy_Celica
 
Lakerern kommer nok til å slipe opp et lit større område slik at han får noe å jobbe med, jeg flekk lakerte et område på 10*15 cm hos en lakerer en gang, og det kosta meg ca 1500 kr og da kunne man ikke se at det var lakert opp, så gjør du det hos proffer så blir det bra.

 #216926  av GhostRider88
 
Andy_Celica skrev:Lakerern kommer nok til å slipe opp et lit større område slik at han får noe å jobbe med, jeg flekk lakerte et område på 10*15 cm hos en lakerer en gang, og det kosta meg ca 1500 kr og da kunne man ikke se at det var lakert opp, så gjør du det hos proffer så blir det bra.
det var godt å høre. Da kommer jeg til å bestille en time på et lokalt bil lakkverksted snart ;)

Er det samme om jeg gjør det nå snart eller til våren?

 #216927  av kimae
 
Hvis det er snakk om en skjerm, så kan du jo likegodt lakke hele...
Jeg lakkerte ene bakskjermen i høst. Kosta meg 2000,-

 #216987  av GhostRider88
 
kimae skrev:Hvis det er snakk om en skjerm, så kan du jo likegodt lakke hele...
Jeg lakkerte ene bakskjermen i høst. Kosta meg 2000,-
ja, får se hva jeg gjør. Hvis resultatet blir strøkent bare med å lappe så kommer jeg til å gjøre det om det koster mindre ;)

Skal bestille time til mandagen.