TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grisekjøring ved TryvannstÃ¥rnet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#216767  av BrennaRacing

Var der en del i fjord, men i år har jeg ikke giddet...Er så utrolig mange der, så kjører alltid rundt å er nervøs for å få en i siden :)

#216999  av sindrejl

- Det var en rekke biler som kjørte hensynsløst rundt på plassen, mellom skiløpere og parkerte biler.

Nåja, ser liksom ikke for meg at dem lå å sladde imellom masse folk som gikk ute på plassen da eller brukte skiløpere som kjegler som dem nærmest skriver her.... media/politiet skal alltid overdrive

#217008  av Magne

sindrejl skrev:- Det var en rekke biler som kjørte hensynsløst rundt på plassen, mellom skiløpere og parkerte biler.

Nåja, ser liksom ikke for meg at dem lå å sladde imellom masse folk som gikk ute på plassen da eller brukte skiløpere som kjegler som dem nærmest skriver her.... media/politiet skal alltid overdrive
Jeg ser for meg at bilen er parkert i hjørne av plassen. At skiløperen er en forbipasserende, den personen som anmeldte dette. :?

Det blir ALTID overdrevet inn i 100m skogen når slikt skrives om i media. :x

#217104  av celicat23

Har vært der mange ganger med noen audi frelste som skal leke seg med quattro'n sin. Og det er alltid noen få biler parkert langt unna der hvor alle leker seg. Og aldrig når jeg har vært der har noen vært så idiot at de har lekt seg i nærheten av hverken folk eller parkerte biler.

Er nok en eller annen sur gammel gubbe som hater at folk har det gøy som har overdrivd det her til snuten.