TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• solgt

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.

#207455  av mrfunn

ja det var di penga :oops: vet a søren ko den er vert. den virker veldi fast og fin no vertfall. bruker ik olje heller. men så holder eg turtalet på den trygge siden og da er det lik null i forbruk med olje;) har bytta hjullager og frontruta skal byttest på torsdag (med blå solfilm). kjøpte nye sommerfelger/dekk og no har eg satt på nye vinterdekk. ellers skal bilen vere heilt topp den. eg stikker innom toyota i kr.sand så får dei vurdere bilen ko den kan vere verdt (evnt om eg handler den inn i ein pickupp)

#207465  av w-master

mrfunn skrev:ja det var di penga :oops: vet a søren ko den er vert. den virker veldi fast og fin no vertfall. bruker ik olje heller. men så holder eg turtalet på den trygge siden og da er det lik null i forbruk med olje;) har bytta hjullager og frontruta skal byttest på torsdag (med blå solfilm). kjøpte nye sommerfelger/dekk og no har eg satt på nye vinterdekk. ellers skal bilen vere heilt topp den. eg stikker innom toyota i kr.sand så får dei vurdere bilen ko den kan vere verdt (evnt om eg handler den inn i ein pickupp)
Oki :)

Men jakter veldig på ny jobb å hvis ikke du har solgt den når\hvis jeg får ny jobb så er det godt mulig jeg tar kontakt :wink: Trenger noe trofast hvis det blir et stykke og kjøre... Er det fortsatt neonkit under bilen? Hvilken stereo står i bilen?

Send meg en pm når du har fått vurdert den hos toyota for hva den er værdt ;)

#208303  av mrfunn

der er ik neonljos. har vertfall ik set noe:) ring on & offshoreservice i kr sand. der er der som regel goe jobber å få viss du er mekanikker;)
var innom krsand på toyota. dei ville ta den inn til taksering om eg skulle ha ein prisvurdering på den. er jo ikke på hugget for å selge den så eg drøyer den litt. men det er bare å by;)

#216244  av mrfunn

frontruta er bytta med ei med solfilm:lol:. laptoppen min har vert i ustand så eg beklager med at det tok tid å få svare folk;)

#216633  av mrfunn

pris er 85000.- bilen står parkert for tiden i garasjen :lol:

#219797  av mrfunn

solgt :cry: