leste ut feilkoder idag,og fikk feil 24.noen andre som har erfaring med dette etter montering av TRD speedo?

bjornalf skrev:har montert både speedo å turteller.. har ingen feilkode tror jeg alt funker bare fint på min... funker speedoen da?funker helt supert ja,over 180 også.er litt kjipt å få opp den "varsel-trekanten" og "motorlyset" i dashen.hmm...skal skru det ut og se om det kan være brudd på en ledning eller noe.
sx-4-ever skrev:Jeg har og varsel trekanten i dashenfint med ekstra belysningMen det er fordi den er "spoiler" knappen er koplet fra. Dette var vist fordi den originale fangeren hadde no justerbart? Stemmer det ?
sx-4-ever skrev:Er det en sikring ell no som gjør at jeg kan få bort grunnen til det lyset ? Ra ut spoiler bryteren? Sikringen til den ell no ?tipper du vil få feil uansett om du napper vekk bryter/sikring.har ikke skrudd alt for mye toyota.men det må da vel gå å kan "lure" sensoren.enten koble jord ELLER + på den.hmmm....ingen som er dyktige på elektronikk her da?
sx-4-ever skrev:Er det en sikring ell no som gjør at jeg kan få bort grunnen til det lyset ? Ra ut spoiler bryteren? Sikringen til den ell no ?jeg gjorde mod på min aktive spoiler for å få den til å stå nede hele tia, ved å kjøre den ned og nappe ut ledningen til styreboksen som ligger bak stereo'n. og ikke noe varsellys da.