TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#222042  av Rømmling

celicat23 skrev:
Rømmling skrev:her er det for kaltd nå. vedlagt bilde av verstasjonen som står 200m fra hjemme viser 2 grader varmere siden den står oppe på tak og den har registrert 35 minus i dag også så det vil jo si -38 i dag også,
Mental note to self: aldrig, aldrig, aldrig dra til grimsbu.
:lol: er ikke så ille hele tiden da :lol:

#222228  av Neemi

celicat23 skrev: Mental note to self: aldrig, aldrig, aldrig dra til grimsbu.
Offentlig note til deg:
Slå opp ordet aldrig og se om du finner det i norsk ordbok ;)

Ps! Ikke vondt ment, antagelig så er nok min syke hemmelige drøm å bli norsklærer. Yeah right!

#222232  av celicat23

Neemi skrev:
Offentlig note til deg:

Ps! Ikke vondt ment, antagelig så er nok min syke hemmelige drøm å bli norsklærer. Yeah right!
Hvis du skal begynne og irritere deg over alle mine skrive feil, da kommer du til og ende opp gal. Kanskje jeg skal jobbe inn ordet "motatt" i flere settninger, bare for og tippe deg helt over? :)

#222254  av Rømmling

dette så jo gøy ut da Netthandelen

trenger litt trening før man klarer det derre da men kan vel spare en del tid på en løpetur til jobb hehe
Video

PS funker ikke linken så åpne Windows Media player trykk fil og åpne URL og skriv inn addressen der.

#222263  av Christian

celicat23 skrev:
Neemi skrev:
Offentlig note til deg:

Hvis du skal begynne og irritere deg over alle mine skrive feil, da kommer du til og ende opp gal. Kanskje jeg skal jobbe inn ordet "motatt" i flere settninger, bare for og tippe deg helt over? :)
Høres ut som en skikelig god plan :lol:

#222276  av celicat23

Christian skrev:
celicat23 skrev:
Neemi skrev: Offentlig note til deg:

Høres ut som en skikelig god plan :lol:
Hun får få litt rabat fordi hun er så snil at hunn arrangschjerer sånne treff å greier da. Er jo ikke som omm det ær xtra gøy å skrivefeil når du vet det iriterer heller likksom :D

#222324  av EvolutionTurbo

Nå går mot i brøstet på Tv2 sebra:D

#222333  av Larsen

Is + krykker + dårlige bein = enda dårligere bein :(

#222360  av jonny on the spot

knekkt lårhals?

#222369  av Larsen

jonny on the spot skrev:knekkt lårhals?
Neida, heldivis ikke så ille. Knakk en liten bit av ankelen på vei ned trappa. Slapp heldigvis gips men er jæv... vondt! Får håpe uflaksen tar slutt snart.

#222386  av Kilgallon

Larsen skrev:
jonny on the spot skrev:knekkt lårhals?
Neida, heldivis ikke så ille. Knakk en liten bit av ankelen på vei ned trappa. Slapp heldigvis gips men er jæv... vondt! Får håpe uflaksen tar slutt snart.
Da hadde du tur i uturen da :wink:

#222414  av Neemi

celicat23 skrev:
Neemi skrev:
Offentlig note til deg:

En kompis gjorde faktisk det en periode......det endte med at han alltid skrev feil.
Kjempeimponerende når han sendte jobbsøknader og cven sin og sånn :p

Irriterer meg bare litt da.....ikke så masse :lol:
Faktisk så irriterer det mindre når jeg vet dere gjør det med vilje når jeg tenker meg om :p

#222416  av Neemi

Ser ut som det er fler enn meg som er pirk forresten :p
celicat23 skrev:Mitt bidrag til samfunnet i dag...

Psssst! "avatar", ikke "avart" :wink:

#222421  av celicat23

Neemi skrev:Faktisk så irriterer det mindre når jeg vet dere gjør det med vilje når jeg tenker meg om :p
Neeeeeeeeeeeeeei!!!!! :D
Neemi skrev: Ser ut som det er fler enn meg som er pirk forresten :p
I'm easily impressionable :) Og klarte så vidt en gjennomsnittelig karakter i norsk, mens jeg alltid fikk topp karakter i engelsk. Morsmål? For mye utfordring. Fremmed språk? Selvsagt klarer man det!

I am smart. S-M-A-T-R-E. Smart.
  • 1
  • 272
  • 273
  • 274
  • 275
  • 276
  • 1175