TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den koselige gÃ¥rden var til salgs, sÃ¥ vi kjøpte den...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#220325  av Andreazz

Meget stilig! I Norge hører man historier om folk som finner gammle Tempo Corvetter og Bobler o.l på lover osv, men dette tok jo kaka :D
Jeg har kommet til å beholde "et par" og solgt resten, så har man sikkert kunna tatt en "førtids-pansjon" :lol:

#220595  av erling

Utrolig rått. Wow.. :shock:

Rart hvis alle bilene fulgte gården egentlig, de er vel registrert, eller har vert registrert i noens navn engang. Hvis det er en avdød fyr som har hatt alle de der spørs det vel ikke om ikke hele slektstreet av gjenlevende arvinger kommer kravlende opp fra hull i bakken med dollartegn i øynene når dette blir kjent :P

#220608  av mr2cato

Han slipper hvertfall å tenke på kjedelige dager som pensjonist :P

#220851  av Carina_E

fy F..n...
hørt uttrykket

"kjøpe katta i sekken"

men helt klart den sekken der hadde jeg helt klart tatt med på kjøpet ja... :lol:

får bare håpe personen(e) veit litt hva de har der og ikke bare tenker "f..n til søpel, her må vi rydde" :?

#222328  av Anders gullstein

Der var den postet fra før ja. Tok et raskt overblikk, men fant den ikke :wink:

Lurer på hva som er historien bak disse bilene?

#222410  av lasse

Er jo bare helt vilt det der...

#222539  av Jarmund

damn. var mye pent der ja... ligner litt på min drøm... å ha plass til mange godsaker innen dørs. men har bare en enkel garasje.... :cry:

#222610  av Anders gullstein

Er noen der jeg kunne tenkt meg å beholde ja ;)

Enkelte Alfaer, Lotuser og den Datsun 240Z'n. :wink:

#222881  av cameleon

så kult :D :D :D heldiggrisen :D

#222887  av Rømmling

tenk på jobben til våren når alle sak ut og vaskes og poleres :shock: