TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#223933  av sleeper

hvorfor står den så langt frem da?

#223935  av Jon Are

sleeper skrev:hvorfor står den så langt frem da?
Da blir den enda større. :lol:

#223936  av sleeper

Jon Are skrev:
hm.. og rommet mindre..

#223943  av celicat23

Det ble stygt med høytallerene forann tv'n, og jeg tørr ikke sette de helt ved siden av tv'n siden jeg ikke har minste anelse hvordan magnetene kan påvirke tv'n (og har ikke lyst til å finne ut heller). Så høytallerene står nesten helt inntil veggen, og tv'n litt lengre frem for at det ikke skal skje noe. Eneste veggen stor nok i leiligheten for å ha tv'n og høytallerene vedsiden av hverandre får sola rett på seg hver dag, og det er lite gunstig for tv'n.

Det er også litt estetikk innblandet i avgjørelsen, da det er pent at lampene på veggen lyser opp veggen bak tv'n - og ikke selve tv'n. Gjør det mye mer bekvemt å se på tv'n når det blir mørkt.

Det er i og for seg greit med litt plass bak tv'n til å fikle med kabler også. Det blir fort noe; audio fra dvd til forsterker, audio fra tv til forsterker, audio fra pc til forsterker, komponent/kompositt (husker aldri hvem som er hvem - men en av de!) fra x-box til tv, hdmi fra dvd til tv, nettverkskabel til x-box, strøm til tv, strøm til dvd, strøm til x-box, strøm til forsterker, høytaller kabler... Spaghetti.

Sånn.... En lang måte og si lite på.

#223945  av celicat23

Jon Are skrev:
Har satt frem en stol 2m fra tv'n når jeg spiller bilspill på x-box 360'n, og det er fett som få. Kan leve deg godt inn i spillet med krystall klart bilde som er så stort at du må bevege hodet litt for å se alle kantene på bildet :D

For meg som er litt spill & film fantast så er det og ha gått fra 33" vanlig tv til denne 55" ... Gir meg nesten litt klump i halsen, så glad er jeg (fortsatt!) :D

#223951  av Kilgallon

celicat23 skrev:
Jon Are skrev:
Har satt frem en stol 2m fra tv'n når jeg spiller bilspill på x-box 360'n, og det er fett som få. Kan leve deg godt inn i spillet med krystall klart bilde som er så stort at du må bevege hodet litt for å se alle kantene på bildet :D

For meg som er litt spill & film fantast så er det og ha gått fra 33" vanlig tv til denne 55" ... Gir meg nesten litt klump i halsen, så glad er jeg (fortsatt!) :D
Vet selv at det er helt rått å spille bilspill på en slik stor tv. Dette må nesten oppleves :wink:

#224004  av ina

siden det er så mye om tekniske ting...
Vedlegg
min telefon nå..
min telefon nå..
DSC00349.JPG (146.76 kiB) Vist 307 ganger
min nye kule, ut på byn, lille telefon... for 2 dager siden...
min nye kule, ut på byn, lille telefon... for 2 dager siden...
DSC00336.JPG (173.45 kiB) Vist 320 ganger

#224017  av Hyperion

Og moralen er "fylla har skylda" eller? :)

Angående store skjermer og slikt så må jeg si jeg er storveis fornøyd med HD, xbox360 og dvd på 90" (lerret og projector) :)

Celicat: Har Cerwin Vega blitt mer presise med årene, eller er det fortsatt litt overdrevent mtp bass? Selv kjører jeg Dali i 5.1 med Harman/Kardon som AV-kjerne. Har hørt at Cerwin har blitt bedre, men kjenner ingen som har noen... :)

#224018  av celicat23

Hyperion skrev:Celicat: Har Cerwin Vega blitt mer presise med årene, eller er det fortsatt litt overdrevent mtp bass? Selv kjører jeg Dali i 5.1 med Harman/Kardon som AV-kjerne. Har hørt at Cerwin har blitt bedre, men kjenner ingen som har noen... :)
Vanskelig å si, da jeg ikke har så mye og sammenligne med. Har ikke hørt på noen av de eldre cerwin vega høytallerene. Er fornøyd med de jeg har for film/spilling - men vil nok ikke anbefale de hvis noen er ute etter noen stue høytallere og kun høre på musikk med. Mest fordi høytallerene høres ikke helt riktig ut før du virkelig guffer opp lyden høyt. Det er ivertfall min mening..

#224025  av celicat23

Jeg starter dagen på jobb med boller og brus... Får litt flashback til yngre dager og bursdag nå. Har lyst til å stikke på rema og kjøpe litt melis, noen lys og nonstop så jeg kan dekorere bollene. Men da blir det kanskje litt over middels innlysende at jeg ikke jobber?

#224031  av ina

nei fylla hadde faktisk ikke skylden, men en valp... som sikkert koset seg masse og hadde det gøy..

#224069  av Larsen

ina skrev:nei fylla hadde faktisk ikke skylden, men en valp... som sikkert koset seg masse og hadde det gøy..
Det skjedde faktisk meg en gang og bare resultat var værre. Hadde en rottweiler som jeg passet på. Jeg fant aldri igjen sim kortet...

#224072  av hmsilset

Noen som har bilde av en coil eller?

#224077  av Kilgallon

ina skrev:siden det er så mye om tekniske ting...
Hvor stor er den, og åssen tlf er det?

#224102  av ina

litt mindre enn en 10pk med røyk.. er i-mobile 310?? kjøpte den i thailand.. den VAR liten og søt og rosa...

valper er søte så lenge de er snille og ikke spiser opp ting... var greit når han spiste opp playstation kontrollen min, men telefonen var verre azz!!
  • 1
  • 277
  • 278
  • 279
  • 280
  • 281
  • 1175