TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har en god guide for Ã¥ ta ut hovedlyktene? mkiv

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #225963  av sindrejl

Har søkt i flere timer på nettet men finner kun guider med bilde osv på hvordan rense dem. jeg lurer derfor på om noen sitter på en fin guide på hvordan man tar ut lyktene in the first place :)

#225974  av sx-4-ever

Hvorfor skal du ha ut lyktene da? :)

har denne som viser de 3 skruene som lyktene sitter med. ;)
Vedlegg
frontbumper1.jpg
frontbumper1.jpg (100.54 kiB) Vist 220 ganger

#225975  av sx-4-ever

2 ved skjermen og 1 som er veldig godt synlig (bilde)
Vedlegg
picture-007a.jpg
picture-007a.jpg (83.83 kiB) Vist 208 ganger

#225996  av sindrejl

dogg dogg og atter dogg :P hater det problemet der.. har jo knapt lys for tia, siden det er kaldt ute så forsvinner den ikke heller som den gjør på sommerstid

#226040  av sindrejl

greit, har fått ut lyktene men den bakinga funker pokker ikke.. stått i over 10min men det skjer ikkenoe. Skulle liksom holde med 5min på 80grader. står nå på 100 ..

#226042  av WRC

bruk varmluftpistol. Ta av klipsene rundt lyktene først. De som holder glasset og bakdekselet sammen. Etterpå varmer du med pistolen rundt lykta, der den er delt. Når pakningsmassen begynner å boble, bruker du et skrujern e.l. og deler boksen med. enkel sak.

#226088  av sindrejl

WRC skrev:bruk varmluftpistol. Ta av klipsene rundt lyktene først. De som holder glasset og bakdekselet sammen. Etterpå varmer du med pistolen rundt lykta, der den er delt. Når pakningsmassen begynner å boble, bruker du et skrujern e.l. og deler boksen med. enkel sak.
om jeg hadde hatt pistol så.. det positive er at all doggen forsvant når jeg hadde ene lyset i ovnen så får se hvor lenge det varer :P