TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger inspirasjon!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #227301  av defred

Har tenkt og lakkere om rally bilen før sommer sesongen og trenger derfor inspirasjon. Legger ut et par bilder og så håper jeg at noen kan leke litt med fargeskrinet sitt og komme med noen forslag. Blir det et av forslagene som blir brukt, premierer jeg vinneren med på en test tur med bilen.
Vedlegg
Celica_front_stort.jpg
Celica_front_stort.jpg (29.09 kiB) Vist 1431 ganger
Rein1.jpg
Rein1.jpg (41.35 kiB) Vist 2377 ganger
 #227357  av defred

sotevik skrev:Min mening er at celica er finest i sort.
Syns det samme jeg også, men siden denne bilen bare blir brukt i løp kunne jeg tenkt meg litt mere. Vil ha en racing design på bilen.
 #227360  av MR2WideBody

defred skrev:
sotevik skrev:Min mening er at celica er finest i sort.
Syns det samme jeg også, men siden denne bilen bare blir brukt i løp kunne jeg tenkt meg litt mere. Vil ha en racing design på bilen.
Hvilke sponsorer har du da? Hovedsponsor o.l.
Er enklere å matche farger og dekor med sponsormerker, spesielt hvis du er ute etter en ren racelook

#227368  av Larsen

Hørtes morsomt ut! Må bare legge in photoshop igjen.
 #227372  av sotevik

Kan du ikke prøve med sort bil med sølv sponsordekor da.Knalltøft mener jeg.

#227395  av defred

Vil ha en bil som skiller seg ut, det med sponsor farger osv. er ikke det som skal utgjøre designet. Skiller bilen seg ut i mengden er det lettere og jobbe mot evt. sponsorer. Så forslaget om og lage noe i photoshop er spennende. Selv er jeg helt elendig med dette, minner derfor at den som blir valgt får bli med når vi kjører første test.

#227457  av Sven

Skulle ønske jeg kunne Photoshop nå

#227468  av Anders gullstein

Henning Solberg sin Expert Focus skiller seg bra fra mengden da. Lakk den Oransj :wink:

#227499  av defred

Anders gullstein skrev:Henning Solberg sin Expert Focus skiller seg bra fra mengden da. Lakk den Oransj :wink:
Orange er kult det, men nå er jo det blitt expert fargen så da er vel ikke det så orginalt + en kompis har orange rallybil. Bilen behøver jo ikke være ensfarget heller. Stå på folkens. :D Jeg gleder meg til og se noen konkrete forslag.

#227509  av Anders gullstein

Porsche 917 Gulf farger eller hvit med Martini striper ala Lancia Delta :wink:

#227545  av defred

Skulle jeg lagd kopi av en annen racer hadde jeg bare lakkert bilen i Castrol fargene, det var slik den så ut orginal. Men siden Castrol ikke sponser, er ikke det aktuelt. :)

#227922  av Anders gullstein

Ja, det var akkurat det jeg tenkte også. Og du har også neppe Repsol sponsor, som de også brukte. Derfor ta noe helt annet, som du sier, du vil jo vekke litt oppsikt. Siden det også er en rallybil, kan lakkeringen heller ikke være avansert, siden sjansen foe en skogstur innimellom alltid er der :wink:

Trenger ikke ha sponsormerkene, bare bruke fargene til den sponsoren.

#227934  av inzane2012

du kan jo bare bytte ut fargene du har nå med sort og gult, tror det kunne sett litt kult ut:) liksom berre behold mønsteret du har nå, men tatt sort der det er rødt nå og gult der det er hvitt:)

#227986  av defred

Bilen kan f.eks. lakeres i en farge og bruke film til farger, mønster o.l. Jeg prøver og få et profilerings firma til og sponse meg med film. Dette vil gjøre det lettere og rette opp ved evt. skader + det åpner for og være mye mere kreativ.