TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus utvider i Norge?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#228107  av sindrejl

Stiansen skrev:
@lpher skrev:
celicagt4205nord skrev: På høy tid å gi statusbiler som audi,bmw og ,mercedes litt konkurranse
Er ikke status med hennholdsvis ødelagte forstillinger, masse elektronikk trøbbel og rustholker vettu :D
Tror nok det er en stund til vi får se like mye Lexus som Mercedes og BMW, men det gjør det jo bare mer ekslusivt å kjøre Lexus i mine øyne.. :)
ganske enkelt fordi lexus ikke har masse gamle opprusta bruktbiler av laber kvalitet til salgs ;)

#228163  av lexusmann

sindrejl skrev:
Stiansen skrev:
@lpher skrev: Er ikke status med hennholdsvis ødelagte forstillinger, masse elektronikk trøbbel og rustholker vettu :D
Tror nok det er en stund til vi får se like mye Lexus som Mercedes og BMW, men det gjør det jo bare mer ekslusivt å kjøre Lexus i mine øyne.. :)
ganske enkelt fordi lexus ikke har masse gamle opprusta bruktbiler av laber kvalitet til salgs ;)
Word.. :wink:

#228222  av Stiansen

lexusmann skrev:
sindrejl skrev:
Stiansen skrev: Tror nok det er en stund til vi får se like mye Lexus som Mercedes og BMW, men det gjør det jo bare mer ekslusivt å kjøre Lexus i mine øyne.. :)
Word.. :wink:
Yepp :wink: men tenkte på nybiler jeg da :wink:

#228652  av @lpher

Stiansen skrev: Tror nok det er en stund til vi får se like mye Lexus som Mercedes og BMW, men det gjør det jo bare mer ekslusivt å kjøre Lexus i mine øyne.. :)
For shure! :D

#228654  av @lpher

sindrejl skrev: Nevah! Derfor kan jeg fint jobbe der :) Men får prøve å komme meg inn på markedet hos en "mindre" bedrift først og arbeide meg opp.. liker det ;) Vet at det ikke er bestandig rosenrødt men det er litt av greia med det.. skal være utfordrende men med muligheter for å tjene masse penger :)
Jeg kommer fra en familie med en viss overvekt av bilselgere faktisk :D
...og har dermed hatt endel innsikt i hvordan denne bransjen gjør tingene sine...og det første som faller meg inn er at de aller fleste merkevareforhandlere ++ ønsker seg godt vokse selgere...hvilket gjør det vanskelig for unggutter som oss å komme gjennom nåløyet, sindre! :mrgreen:

#228662  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev: Nevah! Derfor kan jeg fint jobbe der :) Men får prøve å komme meg inn på markedet hos en "mindre" bedrift først og arbeide meg opp.. liker det ;) Vet at det ikke er bestandig rosenrødt men det er litt av greia med det.. skal være utfordrende men med muligheter for å tjene masse penger :)
Jeg kommer fra en familie med en viss overvekt av bilselgere faktisk :D
...og har dermed hatt endel innsikt i hvordan denne bransjen gjør tingene sine...og det første som faller meg inn er at de aller fleste merkevareforhandlere ++ ønsker seg godt vokse selgere...hvilket gjør det vanskelig for unggutter som oss å komme gjennom nåløyet, sindre! :mrgreen:
jepp, dog dette er ganske forskjellig fra hvor man er i landet.. uansett så skjønner jeg dem godt :P Ville ikke ansatt en unggutt selv jeg :) Men de begynner å få litt øya opp i trøndelag også nå, toyota har faktisk nettopp ansatt en ganske ung kar såvidt jeg husker.