TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VTEC - Very tall engine Cooler :p

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#228394  av soltec

hahahaha, ja han hadde god peiling!! :lol: , mere fantasi skal man leite lenge etter.

#228408  av sindrejl

jepp og den øker med 280hk ca :D haha

#228410  av Andy_Celica

hehe, hørte dere hva han sa om den carbon holdern til batteriet da?
Senker temperaturen på motoren med ca 50 degrees :D

#228424  av soltec

ja, fikk med meg den :lol: , holt på å dette ut av stolen. hehe

#228430  av Andy_Celica

30psi ekstra trykk pga det strammehjulet, og det med kjøleveska, han er jo helt mongo.

Noen skulle ha stoppa kjeften hans. :twisted:

#228458  av Kilgallon

Andy_Celica skrev:30psi ekstra trykk pga det strammehjulet, og det med kjøleveska, han er jo helt mongo.

Noen skulle ha stoppa kjeften hans. :twisted:
Han har iallefall livlig fantasi :wink:

#228463  av Stiansen

Haha, for en skrue :P

#228695  av Jon Are

Han er nødt til å være komiker.

"bilen ble mye lettere fordi han hadde fått gravert inn navnet sitt." :lol: :roll:

#228714  av mr2cato

what you have just seen is a staged interview. Nobody is that stupis, event the most extreme ricers. :)

#229384  av inzane2012

fin motor, bruker gatorade som kjøleveske, fikk flammer opp av panserscoopet og skal bytte ut oljelokket til ett i chrom fordi det gjorde bilen lettere, bevarte oljen bedre og var mer holdbar enn det orginale...jeeeeeeez, han der hadde jo mindre peiling enn xn min...

#229390  av sindrejl

synes han var råflink jeg.. hadde ikke hatt sjangs til å komme opp med så mye bullshit jeg :D

..

#229497  av jsun

Med andre ord .... VVTI = Very VERY TALL Intercooler :wink:
Mnja.