Christian skrev:Hehe, lenkearmen er jo også justerbar, og må vel ikke nødvendigvis være like lang som orginaltHehe høres herlig utProblem løst.
Instillingene av coilovere er spenstige greier... Spesiellt om man "regner med" at innstillinger kan gjøres i store hopp. Bilen er nå 2cm høyere bak enn forranEn prøvetur måtte jo til og forventningene var store...Bilen er stiv som en traktor, helt sant, den var helt jævelig å kjøre
![]()

Christian skrev:Småhoppet nedover veien og ventet når som helst at hele bilen skulle dette ifra hverandre. Det hjalp jo ikke akkurat at den ødelagte fronten subbet asfalten bare bilen så en liten dump, men innerskjermene er også ødelagte så de henger og slenger. Siden jeg knapt nok fikk pekefingeren imellom dekk og skjerm ble det jo litt lyd herifra også. På toppen av det hadde jeg greid å bøye ene bremseskjoldet bak, slik at det subbet i bremseskiva. Fikk noen rare blikk av gående langs veienSkulle klart å adoptere noe av innstillingen din ang bruksområdet på bilen(Manglet også motorlokk og bagasjelokk)

Christian skrev:For å være litt seriøs. Bilen går som ei klokke, coiloverene må justeres inn av noen som kan det, det samme med krengestaga (For den er ille å kjøre nå), clutchen fungerer fint og girkassa er i god stand. Sperra la igjen en lekker 30m lang stripe midt i reviret mitt![]()
Nice å høre at ting fungerer som det skal, er jaggu ikke lett å legge igjen asfaltmakker med Mr2`en.Det er Altfor godt feste, om det er mulig

Grei løsning med krengestag "problemet" forresten