når jeg hadde ute motoren på bilen bestemte jeg meg for å skifte clutch samtidig.Ringte clutch og brems i oslo og han anbefalte meg å sende ned gammel disken med trykkplate og han skulle lage en helt rå en.det jeg fikk tilbake var ei solid plate som det er naglet 5 klosser av zinter belegg.Disken har uavfjæret senter.Tenkte egentlig ikke så mye mer over dette bortsett fra at jeg syntes den så helt rå ut,og monterte den inn.
Det jeg har erfart i ettertid er at denne clutchen egntlig er altfor solid til mitt bruk,og fungerer mer som klo kopling en clutch.hvilken clutch vil holde bedre en den originale og fortsatt være mer komfortabel ved igangsetting og bykjøring en den jeg har nå.hvor mye effekt skal jeg ha hatt for å ha bruk for den jeg har nå?
Det jeg har erfart i ettertid er at denne clutchen egntlig er altfor solid til mitt bruk,og fungerer mer som klo kopling en clutch.hvilken clutch vil holde bedre en den originale og fortsatt være mer komfortabel ved igangsetting og bykjøring en den jeg har nå.hvor mye effekt skal jeg ha hatt for å ha bruk for den jeg har nå?