TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ourom Racing MKIV Supras [Oppdatering vÃ¥ren 2009]

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#232090  av soltec

synest det ble bra eg, reinspikka bane lock :P

#232167  av celicat23

Hadde ikke vingen hadde de grusomme høøøøøøye "bena", men vært i en mer riktig høyde, så syns jeg den ville match'et resten av bilen ganske bra. Når resten av bilen skriker så til de grader etter oppmerksomhet, så ser jeg ikke poenget med en "diskre" vinge ;) Bare ikke så overdrivd som den ser ut nå..

Men selv med kritikken om vingen, og min egen smak som lener seg mer mot "clean look" og ikke masse skrikende folie-merker, så kan jeg vel ikke nekte for at det er ett nydelig stykke bil det der!

#232234  av 95TT

soltec skrev:synest det ble bra eg, reinspikka bane lock :P
LOCK? eller LOOK :p

8)

#232283  av Morten

*nam* (begge to)

btw, har du fått testa bilen litt med vingen på? Er nyskjerrig på hvordan/hvor mye den merkes i praksis? :)

#232284  av elino

I dag har Are hatt årskontroll av hastighetslisens i Norsk bilsport forbund, og denne ble godkjent :)

Takk for alle tilbakemeldingene, er vel egentlig som forventet :wink:
Personlig synes jeg bilen til Are er helt rå med den nye vingen, meget gjennomført. Ser selvfølgelig litt overkill ut på gata (Ser egentlig ut som en racerbil på ville veier), men på banen vil nok looken komme helt til sin rett :D Jeg gleder meg i hvert fall vilt til å se den "i sitt rette element" :D

#232287  av elino

Morten skrev:*nam* (begge to)
Takker :)
Morten skrev:btw, har du fått testa bilen litt med vingen på? Er nyskjerrig på hvordan/hvor mye den merkes i praksis? :)
Nei, det har han ikke. Det blir nok kjøring på Vålerbanen i nær fremtid, er litt tidlig på sesongen ennå.

#238966  av elino

Da er det klart til årets første banekjøring på Are. Skal bli spennende å se hvordan alt fungerer. Kjøringen er motorsport trening for bil på Vålerbanen i morgen fra kl 16 :D

Ellers driver han i disse dager med godkjenning av blant annet bur, senkefjørene og det som må til for å slippe å kjøre katt og mus med biltilsynet for å beholde skiltene, så langt ser det veldig bra ut :wink:

#239013  av Stiansen

elino skrev:Da er det klart til årets første banekjøring på Are. Skal bli spennende å se hvordan alt fungerer. Kjøringen er motorsport trening for bil på Vålerbanen i morgen fra kl 16 :D

Ellers driver han i disse dager med godkjenning av blant annet bur, senkefjørene og det som må til for å slippe å kjøre katt og mus med biltilsynet for å beholde skiltene, så langt ser det veldig bra ut :wink:
Blir spennende å se :D Grattis med forside og reportasje i Motorbørsen også :wink:

#256691  av elino

PÃ¥ tide med en liten oppdatering :D

I helga kjørte Are sitt første løp i Road Sport på Vålerbanen. Der kjørte han mot de "store" gutta innen motorsport.
Det var nok noen rare blikk da Are rigget seg til på serviceplassen med sin tungvekter supra..hehe.

Are kjørte imponerende bra i den første kval runden, 12 runder på bløtt føre og endte på 5 plass av totalt 13 i mål. Beste tid 1,07,840... 1,2 sek unna beste tid.

I løpet fikk Are kun kjørt en runde før han går ut i en sving pga en av bilene foran har en stor oljelekkasje :( jævlig synd for Are kjørte godt på det nå tørre føre, rett over 1,04 på den ene runden.
Da var moroa over for denne gang, men Are har fått "blod på tann" og står startklar på neste løp på Vålerbanen 29/ 30 september.

Are kjørte på KUMO W70A, disse fungerte på bløtt føre, men ble tyggegummi på tørt.

Motorsport trening på Vålerbanen mandag 3 sept. åpent for alle som vil se og selvfølgelig gratis :D
Vedlegg
Nå er vel fronten klar for utbytting (fikset 2 ganger før) :D
Nå er vel fronten klar for utbytting (fikset 2 ganger før) :D
DSC00326.JPG (239.24 kiB) Vist 1884 ganger
Sist redigert av elino den 13 aug 2007 14:23, redigert 1 gang totalt.

#256705  av ErlingK

Heldig hvis det kun var fronten som ble ødelagt?? Blir det kansje en annen type front da? Liker ikke den fronten som var på bilen, kan jo være fordi jeg er litt sirompa å liker bilen orginal, eller som Elin's, som jeg synes er meget smakfullt stylet å den peneste av de to! Kommer dere oppover til ACR om 14 dager? Håper det!!

Erling

#256879  av Tvetern

Dritkult at du stiller opp i Road Sport Are med tanke på hvor strøken bilen din er :) Blir moro å se hvordan det går videre. Skal komme å se på i slutten av september. Har faktisk tenkt å stille opp til neste år med bilen min. Men er litt nervøs for platekontakt så det blir nok en "billig" frontfanger til løp :)

Lykke til videre ihvertfall.

#261090  av mr.ourom

Klar for streetlegal brumunddal lørdag.
Vedlegg
07092007202.jpg
07092007202.jpg (366.75 kiB) Vist 1685 ganger

#261091  av elino

Lykke til :wink:

#261100  av sindrejl

råe drag lefser :twisted: lykke til ja

#261101  av Stiansen

Lykke til, knus litt amcars nå, Are :D