TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Feste forsterker i mr2

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

 #229709  av Christian
 
Laget ei plate og plasserte de under panseret jeg. Ikke voldsomt fint, men helt greit. Men har revet ut alt igjen nå, ble for tungt og bælete når jeg skulle lade batteriet. Noe som må gjøres hver 3 uke på min når den ikke brukes :roll:

Bilde

 #229745  av perchr
 
ja, ser noen lager sånt under panseret ja.. men går det ikke rett og slett å sette den bak ene setet og stramme til de der reimene.. prøvde det i sted, og så ut til å sitte ganske bra.. evnt. legge til litt borrelås el.?

 #233341  av Nikko
 
Jeg har skrudd min fast i teppet bak sete. skrur bare noen goe skruer inn i teppet. Min henger som f.

Skal bygge opp litt i bagasjerommet og senke dem ned når sub forsterkeren min kommer. tror det kan se tålig greit ut.

Off topic: Christian, kunne du ikke bare lagt opp 2 lade ledninger så slapp du å ta av hele dekselet? Er ganske gode støpemuligheter under panseret. Kan bli skikkelig tøft.

Her ser du hvordan min er montert. Dette er bare en jeg har i mellomtiden mens jeg venter på den nye. jeg låner denne av en kamerat fordi min tok kvelden. denne ligger nesten nedpå subben, men den gammle hang ca 15 cm høyere. skruer i teppet er nok til å holde en ganske stor forsterker.
Vedlegg
DSC00144.JPG
DSC00144.JPG (281.81 kiB) Vist 920 ganger