TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rtreff pÃ¥ Dagali - 16.juni

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #234563  av jumbo

Se neste post :D

|
|
v
Sist redigert av jumbo den 31 mai 2007 22:47, redigert 1 gang totalt.

#234564  av Christian

Det blir treff på dagali flyplass lørdag 16 Juni 2007

Her er det ei flystripe på 2km og 50m bredde, masse morro :)
Kjøringen starter kl 10.00 og varer til 17.00. (Om noen kommer veldig tidlig kommer jeg til å være der ifra kl 09.00)

Dagali finner du på gulesider.no http://kart.gulesider.no/kart/map.c?img ... 0000322777

Dette er også åpent for andre bilmerker, selv om det ikke er annonsert i noen forum eller nettsteder utover ts-ogn.

Det blir slalomkjøring med tidtakning og om noen ønsker blir det anledning til dragrace. Drag blir uten tidtagning.

Vi har ikke hele banen for oss selv denne dagen, så toppfartskjøring blir ikke aktuellt.

For de som gjerne vil herje isteden for å kjøre tid på slalomen er dette selfølgelig helt i orden, men prøv å la kjeglene bli stående :wink:
Ekstra dekk kan være greit å ha med :twisted:

Prisen blir 300kr pr bil. Forhåndsbetal gjerne til 2333.50.42115. Merk betalingen med navn og skilt nr.

Overnatting må dere ordne selv, ring Dagali hotell og spør etter pris på hytte/teltplass. Telefon 32093700. Av erfaring er dette stedet folk samles i løpet av kvelden likevel.

Tror det var den info'en dere trenger, er det noe regner jeg med at dere poster i denne tråden. :)
Sist redigert av Christian den 31 mai 2007 21:46, redigert 1 gang totalt.

#234617  av sindrejl

uhm.. spørs hvilken bil jeg har og tid jeg har..

#234627  av Morten

Regner med at ingenting ryker på ACR så du er klar allerede helga etter altså Christian? :lol:

#234640  av Christian

Hehe, her ryker det ikkeno :wink:

Kan nok dessverre ikke reise så langt rett før bitteliten kommer, da blir kona vrang.

#234740  av kennethx

Om ikke noe går til #¤% på ACR, så kommer jeg i allefall :)

#234758  av jumbo

Christian skrev:Kunne 16Juni passe for herren? :wink:

Pratet akkurat med flyplassen og det er en av veldig få dager som er aktuelle før høsten.
Haha, det er jo i såfall perfekt.

Er ikke så farlig hvilken dato for MIN del, men kikket på treffkalenderen og så at dette er en av få helger som ikke krasjer med alt mulig andre treff

Jumbo : Lag regnearket du :wink:
Will do

#234768  av Neemi

Har fotballturnering med småjentene mine den helgen så jeg kan ikke :(

#234900  av CelicaTurbo

Dagali kommer jeg mer enn gjerne til, det er en del bedre muligheter for utprøving av bilen der enn på tradisjonell bane, og nå som jeg kjører MR2 igjen må jeg venne meg til et helt annet kjøremønster enn celicaen trengte..

#234904  av aneriks

jeg kommer også! så sant bilen sviver.

#234912  av MR2WideBody

CelicaTurbo skrev:Dagali kommer jeg mer enn gjerne til, det er en del bedre muligheter for utprøving av bilen der enn på tradisjonell bane, og nå som jeg kjører MR2 igjen må jeg venne meg til et helt annet kjøremønster enn celicaen trengte..
Da får jeg henge meg på med deg hvis bilen min er klar til da, eller så får jeg få ut fingern av ræ... og skru ferdig bilen til dama og ta den

#234948  av Christian

Høres bra ut.

Det er godt med mulighet til å få kjørt ifra seg, det er helt sikkert :)

#234965  av Kjelliken

:) den helgen der må jeg få til.. skal se om jeg ikke klarer og få med noen til herifra jeg :) Altid vellykket på Dagali :)

#235030  av James

jeg er med!!! :D

#235154  av jan-erik

Regner med at jeg kommer om bilen er i drift
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8