Fått prøvd noen av meguiars produktene, og min erfaring ble:
MEGUIARS NXTGEN WAX
For ett lite HELVETE det var og få dette av bilen igjen. Er vant med autoglym sin super resin polish, og hvordan den
er og jobbe med. NXTGEN WAX er noe skikkelig driiit i forhold. Minner meg på hvordan gamle turtle wax produkter var
MEGUIARS NXTGEN QUICK DETAILER
Lukta nyvaska horehus. Så absolutt ingen forskjell før/etter påføring. Er mulig mer forskjell hvis en bruker på en lakk som
er mer "sliten" enn lakken min? Ikke vet jeg. SÃ¥ langt er dommen: bortkasta penger
MEGUIARS WATER MAGNET
Bedre enn pusseskinn? Kyss meg i ræva!!!

Har brukt AUTOGLYM sitt store AQUA DRY pusseskinn for og tørke bilen i lang tid, og
den er milevis bedre!!! WATER MAGNET, MY ASS!!
MEGUIARS GOLD CLASS MICROFIBER
Microfiber klut. Gjorde jobben sin. Ikke så mye mer og si. Var litt skeptisk til om denne var trygg og bruke på lakken, da jeg
kjente den "tok tak" når jeg strøk fingrene over. Men fungerte helt flott.
MEGUIARS VASKEHANDSKE
Folk får si hva de vil om svamper og at de samler stein og det er fælt og svamp er djevelens verk og vaskehandsker er
det beste siden gud-veit-hva, men jeg syns den var ekkel og bruke. Kan ikke si noe mer teknisk enn at jeg likte ikke og
arbeide med den, og at jeg kommer til og gå tilbake til svamp.
Er ikke så intressert i en lang diskusjon i denne tråden om alle sin erfaring rundt disse produktene (det er en tråd
om bilen - husk det

) så prøv og hold det til en annen tråd. Ville bare si min mening om produktene. Finner plenty
ned tråder andre steder hvor folk mener andre ting enn meg.