TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spenstig Hilux!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#237887  av Th4 Ghost

And a whole 3% uglyer than a troll

#237908  av sindrejl

Th4 Ghost skrev:And a whole 3% uglyer than a troll
neida, bare ta bort "taket" på lasterampa så blir det kjempebra :)

#237921  av larsst185

bilen var kul men sant nok,kapellet så helt jævlig ut :shock:

#237928  av Doffen696

larsst185 skrev:bilen var kul men sant nok,kapellet så helt jævlig ut :shock:
Slenger meg med på den jeg og.. Var det første jeg tenkte på.

#238043  av Hyperion

Den var i allefall spesiell.. Jeg synes den nye hiluxen er finest svart, med lyktebøyle og bøyle på planet :) Jeg har selv en 2007-modell, svart.. men mangler bøylene enda =)

#238081  av Anders gullstein

Hyperion skrev:Den var i allefall spesiell.. Jeg synes den nye hiluxen er finest svart, med lyktebøyle og bøyle på planet :) Jeg har selv en 2007-modell, svart.. men mangler bøylene enda =)
Henger meg på den...etter å ha sett Back to the future, har det vært noe med svart Hilux med bøyle. Må da selfølgelig ha KC lykter i fronten og på bøylen 8)

#238089  av sindrejl

Anders gullstein skrev:
Hyperion skrev:Den var i allefall spesiell.. Jeg synes den nye hiluxen er finest svart, med lyktebøyle og bøyle på planet :) Jeg har selv en 2007-modell, svart.. men mangler bøylene enda =)
Henger meg på den...etter å ha sett Back to the future, har det vært noe med svart Hilux med bøyle. Må da selfølgelig ha KC lykter i fronten og på bøylen 8)
samtidig skal det stå 3 rednecks bakpå med gevær og skyte etter alle dem ikke liker :)

#238302  av Hyperion

sindrejl skrev:
Anders gullstein skrev:
samtidig skal det stå 3 rednecks bakpå med gevær og skyte etter alle dem ikke liker :)
Hehe, du er ikke førstemann til å koble inn rednecks med kjøp av pickup. Men, det er vel helst en sliten, rød og gammel Dodge eller Ford som er stereotypisk redneck-bil, og ikke en japaner med diesel!