TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Sports Cars kolonnekjøring...

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #238876  av Nikko

Hvorfor er det bare grimme VANer og en haug me MC folk i stramme skin klær som kjører kolonne i stavanger/sandnes området på vårslippet? Hvorfor tar ikke vi som har MR2 eller kanskje alle TSCer en "råne runde"?

eller er det bare jeg som ikke følger med godt nok til å ha fått me meg at dette er noe som faktisk eksisterer?

Jeg stemmer for rånerunde en lørdag/søndag i nær fremtid der det er fint vær!

#238898  av mr2cato

20 mai er det sportsbil treff på sørnes/ormen lange/Røyneberg på Sola. (hvis du vet hvor det er :P ) Der stiller det mange biler, Markus er som regel fast inventar. Men håper oppmøtet fra ts-ogn bil større i år :D

#238906  av lexusmann

hadde vært morsomt, men du må forklare litt nærmere hvor det er...finner det ikke på gule sider... :oops:
edit: nå fant jeg sørnes...

#238918  av mr2cato

lexusmann skrev:hadde vært morsomt, men du må forklare litt nærmere hvor det er...finner det ikke på gule sider... :oops:
edit: nå fant jeg sørnes...
se om du forstår disse bildene! ;)
Vedlegg
Uten navn.JPG
Uten navn.JPG (50.91 kiB) Vist 2782 ganger
Uten navn1.JPG
Uten navn1.JPG (72.85 kiB) Vist 2255 ganger

#238920  av lexusmann

Hehe, tror jeg finner det, ja... :wink:
Håpe på bra vær da...nå er ikke gamle haugen min noe å stille ut, men sikkert mye bra og se... :D

#239012  av sindrejl

mr2cato skrev:20 mai er det sportsbil treff på sørnes/ormen lange/Røyneberg på Sola. (hvis du vet hvor det er :P ) Der stiller det mange biler, Markus er som regel fast inventar. Men håper oppmøtet fra ts-ogn bil større i år :D
nja, orker ikke dra fra krsand til stav for et lite treff :P

#239061  av sx-4-ever

sindrejl skrev:
mr2cato skrev:20 mai er det sportsbil treff på sørnes/ormen lange/Røyneberg på Sola. (hvis du vet hvor det er :P ) Der stiller det mange biler, Markus er som regel fast inventar. Men håper oppmøtet fra ts-ogn bil større i år :D
nja, orker ikke dra fra krsand til stav for et lite treff :P
Klart du ska ! eg tvinge dg.. Meg å dg stille me supra :D

#241760  av mr2cato

HUSK TREFFET GUTTER!

5 timer til oppmøte!!!! :D

#241766  av sx-4-ever

Eg har ikje prøveskilter på supran, men fekk ann t å sviva igår :( Nogen så vil komma og kjøra med nødblink forann, så går d ;) hehe

#241848  av mr2cato

Ingen fra ts-ogn så møtte opp utenom meg! + en rød mr2 mk3

skuffende :(

Det ble BMW klubben som dominerte der :?