TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fordommer mot Trøndere!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#238907  av jumbo

sindrejl skrev: :roll: *kremt* hva faen har du imot homofile trøndere egentlig?! Fordommene her inne går laaaangt over streken, snart klikker jeg og kjører sak mot _ALLE_ !
Har da absolutt ingenting imot homofile trøndere spesielt! Jeg hater da alle homser på likt grunnlag! :lol: :wink: 8)

#238912  av BrennaRacing

Jeg syns vi skal kaste alle trønderne ut av forumet jeg...Er jo bare de som lager bråk...

Genial tråd forresten :lol:

#238916  av Andy_Celica

Helt enig, Stenger snart denne poste ass :mrgreen: :wink: :wink:

#238917  av Th4 Ghost

hahahaha xD lo godt av denne, spesielt etter å ha lest igjennom de tre trådene som nettopp ble stengt (med godt grunnlag..uten å dra akkurat den saken videre).

"Æ e trønder æææææ, og de e itj nokko værre en deeeet!"

#238926  av sleeper

Og jeg hater ALLE andre en meg selv!
så jeg må da være Verdens største rasist! :lol: :lol:

#238928  av jumbo

Jeg hater megselv i tillegg!

Vinner jeg da?

#238974  av chris

espenk skrev:Jeg føler meg utrolig krenket av denne tråden, og ber moderator om å stenge tråden og kaste ut alle og enhver som sier noe om trøndere! At vi alle går rundt med hockeysveis og skinnvest er utrolig diskriminerende og vil ha meg frabedt alle relasjonene til heimkok!!!

:lol: :lol:
Du er jo mester på heimkok? :mrgreen:

#238975  av chris

jumbo skrev:Jeg hater megselv i tillegg!

Vinner jeg da?
Nei, du er ikke trønder. Du må bli trønder i tillegg for å vinne :lol:

#239002  av sindrejl

chris skrev:
espenk skrev:Jeg føler meg utrolig krenket av denne tråden, og ber moderator om å stenge tråden og kaste ut alle og enhver som sier noe om trøndere! At vi alle går rundt med hockeysveis og skinnvest er utrolig diskriminerende og vil ha meg frabedt alle relasjonene til heimkok!!!

han datt ned i himkoksapparatet som liten :D Derfor det alltid virker som han er på fylla (som obelix) :)

#239008  av jumbo

chris skrev:

Vinner jeg da?
Da taper jeg med glede! Så det så! :P :P :P

#239019  av espenk

sindrejl skrev:
chris skrev:

han datt ned i himkoksapparatet som liten :D Derfor det alltid virker som han er på fylla (som obelix) :)
Jeg kan ikke se at heimkoksapparatet mitt har noe som helst betydning for forbruket! Du skal få høre fra min advokat! Og heimkoksapparatet som står i kjellern min, pluss alle dunkene, er ikke-eksisterende sånn offisielt!

#239023  av chris

jumbo skrev:
chris skrev:

Vinner jeg da?
Da taper jeg med glede! Så det så! :P :P :P
EY! :mrgreen:

#239024  av OrIoN89

hahah ;D

så masse bra ;D Leste og holdte på å dø av alle "lovene" ramset opp. Bra tråd cammo ;D

#239047  av jumbo

Ja, det er godt å se at det store flertallet her klarer å ha et normalt avslappet forhold til ting :D

Og du ba om det, Chris :D

#239095  av cameleon

chris skrev:Hahaha!! :mrgreen:

Bra den, Kim :mrgreen:

Æ e trønder æ, å hærregud korr tøff æ e! :D

-edit-
Tror ikke alle tok spøken i det cameleon skrev gitt :mrgreen:
Der ser du!! De skjønner ikke hva jeg mener FORDI jeg er trønder!! brb...må på dass...faen ass...