TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2007 (Sommertreff 07)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#239561  av ST205RR

larsst185 skrev:dævven,har glemt å betalt :shock: .blir det krise med plass til bil og banekjøring da eller?

det er di 250 første betalende som blir sikret banekjøring, inn på ommrådet kommer man nok uansett men om du betaler inn 500 kr nå så går det nok bra :D

#239568  av kennethx

ST205RR skrev:
larsst185 skrev:dævven,har glemt å betalt :shock: .blir det krise med plass til bil og banekjøring da eller?

det er di 250 første betalende som blir sikret banekjøring, inn på ommrådet kommer man nok uansett men om du betaler inn 500 kr nå så går det nok bra :D
hvor kan man se at betalingen er mottatt og akseptert?

#239579  av ST205RR

*gå på sommertreff.no
*logg deg på med din profil (som du fikk da du meldte deg på)
*når du står inne i din profil " trykk rediger "
*trykk så oppdater profil

da vil det stå en box nederst som vil være avhuket om du har betalt eller ikke :D

#239591  av kennethx

Rart jeg ikke fant den da :lol:

Men betalingen var nå registrert i allefall :D

#239829  av Stiansen

30 dager igjen nå :twisted:

#241332  av sinkz

22 nu

#242338  av oleb

Opplyser om at hvis noen er i nærheten, eller på tur opp i litt god tid i forveien, holder vi i Brønnøy kommune på å arrangere Biltreffet Brønnøysund 2007 tirsdag 5. juni. Her vil blant annet Sommertreff komme med sin egen prosjektbil + en skyline og noe greier. Vi skal ha utstilling, burning, bildropp, uoffisielt dB-drag (forhåpentligvis), bedrifter som stiller ut, trailsykling mm

Så hvis noen er i nærheten denne dagen, håper jeg at de stikker nesen innom sånn at jeg slipper å stå alene med toyota :D

#242660  av Stiansen

16 Dager igjen.. Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg.. Må vel begynne å gjøre klart kamera og diverse nå :lol:

#242750  av sindrejl

faen faen faen.. jeg må skaffe bil!!!

#242761  av Stiansen

sindrejl skrev:faen faen faen.. jeg må skaffe bil!!!
Ja, FORT DEG! :D

#242767  av sindrejl

Stiansen skrev:
sindrejl skrev:faen faen faen.. jeg må skaffe bil!!!
Ja, FORT DEG! :D
Finner ingen :!: :!: :!: :evil: :evil:

#242849  av oleb

Du kan få kjøpe min på flekken :lol:

#242961  av sindrejl

oleb skrev:Du kan få kjøpe min på flekken :lol:
funkern da? :P Nei tror jeg vil ha mr2... har en spesiell en i sikte så dere får følge med i neste uke

#243059  av oleb

Funker forhåpentligvis i morgen, da får jeg satt på den nye luftmengdemåleren ;) Skal på ACR jeg og, kan jo ta overleveringen der :lol:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 21