TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min T88 Supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#240310  av WRC

Stiansen skrev:Ble bra det der ja :) Skal du kjøre på banen eller? :D
Ja var der for å kjøre å banen ja. Men det ble ikke så mange rundene. Blåste ut simmringen i forkant av veiva. og måtte parkere. Da jeg ikke hadde mulighet til å få dette fikset iløpet av helga. ble bilen parkert hos Are Ourum. Men det var da morro å kjøre litt da.bare synd at det ble så tidlig slutt :cry:

#240311  av WRC

Steef skrev:Hei WRC.
Designet mitt ble bra på bilen din. Passer sykt bra!
Bilen din ble helrå.
Ja, synest dette gjorde seg. Det ble gjort om litt på dekoren, dette pga skjermenes utforming. litt vanskelig å få rette linjer over de bulende bakskjermene. Men takk for hjelpen med forslag til dekor.

#240333  av Stiansen

WRC skrev:
Stiansen skrev:Ble bra det der ja :) Skal du kjøre på banen eller? :D
Ja var der for å kjøre å banen ja. Men det ble ikke så mange rundene. Blåste ut simmringen i forkant av veiva. og måtte parkere. Da jeg ikke hadde mulighet til å få dette fikset iløpet av helga. ble bilen parkert hos Are Ourum. Men det var da morro å kjøre litt da.bare synd at det ble så tidlig slutt :cry:
Å.. Det var synd å høre.. Men det dukker nok opp flere muligheter :wink: Are fikser det nok :wink:

#240627  av Steef

WRC skrev:
Steef skrev:Hei WRC.
Designet mitt ble bra på bilen din. Passer sykt bra!
Bilen din ble helrå.
Ja, synest dette gjorde seg. Det ble gjort om litt på dekoren, dette pga skjermenes utforming. litt vanskelig å få rette linjer over de bulende bakskjermene. Men takk for hjelpen med forslag til dekor.
No problem, WRC.

Her er "arbeidtegninga". :mrgreen:
Bilde