TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den jævla mobieln !!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #243454  av sx-4-ever

:evil: og der var den borte !!!!!!!!!!!! :evil:

#243458  av BrennaRacing

Hvertfall noen som har vært på fylla :lol:

#243463  av 4A-GE

håper du har skrevet ned IMEI nummeret ditt.

Ring operatøren din og be dem sperre telefon & simkort.

#243474  av |plumbo

BrennaRacing skrev:Hvertfall noen som har vært på fylla :lol:
iforhold til kl.slettet må jeg nok si meg enig i det :D

#243486  av sx-4-ever

4A-GE skrev:håper du har skrevet ned IMEI nummeret ditt.

Ring operatøren din og be dem sperre telefon & simkort.
Hva er det slaks nummer :D ?

Hysker ikke en driiiit !! Prøver og drikke no vann og pepsi, men så er det rett på bøtta :P hhehe! Tømte i meg no dansk lakris greier.. huff !! Helt forferdeligt !!!

#243490  av celicat23

Du kan få min gamle sony ericsson....

Bilde

Jævla dritt telefon!!

#243493  av sx-4-ever

haha cool :D Har en mistanke om at den muligens ligger i bilen til ei som kjørte meg hjem. Hun ble slått til, så tror hun reiste hjem etter hun kjørte meg :D hehe! HÅPER DET !

#243549  av sx-4-ever

It's baaack :D

#243556  av Doffen696

Kjøpte meg en sånn übertynn samsung X820, vel... Den knakk på onsdag :P

SÃ¥ no er jeg tilbake til gode Nokia :P

#243569  av sx-4-ever

Jeg har hatt den der Sony Ericsson W810i i litt over 1 år. Er kjempe fornøyd med den og kunne tenkt meg og kjøpt en helt lik ny når min begynner og bli sliten :)

#243573  av TOYPARTS

brukte 688 og 888 frem til for en stund siden da kjøpte jeg nokia, menne tror jeg går tilbake til de gamle gode igjen. 8)

#243583  av sx-4-ever

Den jeg likte best var en 3200 jeg hadde for mange år siden :) Aldri problemer, simpel og fungerte som den skulle! ;)

#243591  av BrennaRacing

Kjøper ikke annet en Samsung jeg...Har hatt 2 stykker og er aldri no tull med dem...Nokia er det jo bare feil med...Har en Nokia som arbeidstelefon...2 dager etter at jeg fikk den mistet jeg den i bakken og da ble lyden helt skurrete når jeg snakker med noen pluss at ringelyden ikke virket...Nå har ringelyden kommet tilbake, men den skurrer skikkelig :lol:

Har litt lyst på Nokia N95, men er litt skeptisk..

Doffen: en jeg kjenner gjorde akkurat det samme med sin og han dro å leverte den og fikk ny

#243637  av Magne

Jeg bruker Nokia 6510 jeg. Aldri no tull. fungerer til mitt bruk. Og jeg slipper at den blir stælt! hehe
Brukt den det siste halvannet året. ;)

Begynner å bli sliten av alle øl korkene da...