TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min 2004 model avensis sedan

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#243942  av celicat23

Sven skrev:Takker

Can I get a rain check?
For all del. Kan godt stikke ut en dag og ta bilder av bare mr2'n hvis du vil det. Bare og sende en PM.

#243944  av Carina_E

se der ja... ble døds rått.. helt konge... mangler bare mørke ruter og svart fotlang skinnfrakk og svarte solbriller så er det ingen som kødder med deg... :twisted:

Helt sinnsykt ble det der....

#243951  av Gt-4-Ever

Ble bra det der. :)

#243952  av celicat23

Carina_E skrev:se der ja... ble døds rått.. helt konge... mangler bare mørke ruter og svart fotlang skinnfrakk og svarte solbriller så er det ingen som kødder med deg... :twisted:

Helt sinnsykt ble det der....
Takker, takker :) Vet ikke helt med skinnfrakk o.l. men... :)

#243958  av Stiansen

Må få si at det der ble kjempebra :D

#244009  av Sven

celicat23 skrev:
Sven skrev:Takker

Can I get a rain check?
For all del. Kan godt stikke ut en dag og ta bilder av bare mr2'n hvis du vil det. Bare og sende en PM.
Høres bra ut. Det kommer jeg til å gjøre :D

#244064  av laffy

Fet bil. Fineste avensis-sedan jeg har sett iallefall..

#244073  av James

Skikkelig fet bil du har skaffet deg celicat23! Ser ut til å være dønn strøken :) Gjorde sitt med coilovers å et sett med noen gromme felger :wink:

#244087  av celicat23

James skrev:Skikkelig fet bil du har skaffet deg celicat23! Ser ut til å være dønn strøken :) Gjorde sitt med coilovers å et sett med noen gromme felger :wink:
Takker. Men skal være så ærlig og innrømme at lakken er ett stykke unna strøken. Har vært mye vask i maskin og/eller med samme svamp i flere år før jeg fikk bilen :cry: Det meste kan nok ordnes med en tur innom en proff bilpleie fyr - men noen steder må lakk til (som f.eks bak fangeren). Skal få orden på dette etter hvert.

Akkurat nå så må lommeboka få litt hvile :wink:

#244146  av lexusmann

Er i utgangpunktet motstander av svarte felger, men det så ganske bra ut, faktisk.. :wink:
Er jo svarte/mørke felger som er "in" nå...
Har veldig lyst på avensis selv, men regner med det blir en t22 først...

#244331  av celicat23

kong3n skrev:Kan du ikke legge opp en sammenligning? Før og etter bilde :shock:
Se side 1 - der er bilder av bilen helt standard.

Bilde av bilen med felger, men uten senking, får du ikke. Det ser bare FOR jævelig stygt ut :wink:

#244332  av celicat23

.....

#244333  av celicat23

.....
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 21