TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Treff pÃ¥ vÃ¥ler eller noe lign i regi av TSogn?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #242856  av villejan

Lurte på om det blir noe treff noe sted i landet annet enn på ACR?

VÃ¥ler har jo japsetreff, men det er tidlig i sesongen, blir det noe senere kanskje?

#242873  av jumbo

Skal hvertfall ha et treff nå 16. juni på dagali (se egen tråd her på samme delforum)

Er vel også tanken å få til et høsttreff på dagali, typisk seint august eller september

#242882  av CelicaTurbo

Det blir nok også et bra oppmøte av oss på Japsetreffet som vår søsterklubb 200sx-ogn arrangerer på rudskogen på hampen av sommeren, der pleier vi å stille med ganske mange biler og det er et betydelig mer kjørevennlig treff for vanlige folk enn gatebil f.eks..

#242898  av villejan

Tingen er jo det at det er sletsomt å kjøre 55mil for å kjøre på bane noen tanker, sor så å kjøre de 55 milene tilbake etter to dager.... Dyrt blir det og.

Selvfølgelig er jo dagali et godt alternativ, men det er jo ikke banekjøring.

Så mange mil, blir vanskelig å få til med haike tommelen opp dersom noe skulle havarere på rudskogen!

#242920  av KK-ma70

villejan skrev:Tingen er jo det at det er sletsomt å kjøre 55mil for å kjøre på bane noen tanker, sor så å kjøre de 55 milene tilbake etter to dager.... Dyrt blir det og.

Så mange mil, blir vanskelig å få til med haike tommelen opp dersom noe skulle havarere på rudskogen!
Kjører 50mil til ACR vi også :D
Havarerte bilen min der oppe også, og da fikk jeg sitte på til jan erik hjem igjen:) Kjente han kun igjennom Ts-ogn :D
Vi var 2 som kjørte Trondheim-Arendal bare for å være med på det første Ts-ogn landstreffet også. 75mil en vei uten å bli spes sliten(sier kansje mere om hvor tullete vi er)
Hvis man absolutt vil kjøre på bane så ofrer man litt :wink:
Markus og Morten er vel de som har kjørt lengst bare for å kjøre på bane og delta på treff. Stavanger-Mo i Rana :shock:

#242945  av guffen85

KK-ma70 skrev:
villejan skrev:Tingen er jo det at det er sletsomt å kjøre 55mil for å kjøre på bane noen tanker, sor så å kjøre de 55 milene tilbake etter to dager.... Dyrt blir det og.

Kjører 50mil til ACR vi også :D
Havarerte bilen min der oppe også, og da fikk jeg sitte på til jan erik hjem igjen:) Kjente han kun igjennom Ts-ogn :D
Vi var 2 som kjørte Trondheim-Arendal bare for å være med på det første Ts-ogn landstreffet også. 75mil en vei uten å bli spes sliten(sier kansje mere om hvor tullete vi er)

Hvis man absolutt vil kjøre på bane så ofrer man litt :wink:
Markus og Morten er vel de som har kjørt lengst bare for å kjøre på bane og delta på treff. Stavanger-Mo i Rana :shock:

jeg m kjøre arendal mo i rana. så tror nok ikke jeg kommer :(

#242946  av guffen85

jumbo skrev:Skal hvertfall ha et treff nå 16. juni på dagali (se egen tråd her på samme delforum)

Er vel også tanken å få til et høsttreff på dagali, typisk seint august eller september
hvor er dagali i så fall???

#242960  av sindrejl

jeg kjører kristiansand - mo i rana :)

#243060  av jumbo

guffen85 skrev:
jumbo skrev:Skal hvertfall ha et treff nå 16. juni på dagali (se egen tråd her på samme delforum)

hvor er dagali i så fall???
http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps= ... &scrollY=0

For din del kjører du bare E18 nordover til f.eks drammen og deretter til kongsberg og videre mot geilo. Du kan også kjøre bispeveien (ta av ved tønsberg om jeg husker rett)

Gulesider.no er fine greier

#243094  av kennethx

Jeg kjører 120 mil hver vei for å være med på sommertreff på ACR ;)

Skal og på ts-ogn treff på dagali. og hva mener du med ikke banekjøring på Dagali?!?!?! Er det noe treff du skal få kjøre til både redskap og fører er utmattet, så det nettopp dette treffet. :roll:

#244047  av villejan

Når jeg tenker bane, tenker jeg våler eller rudskogen lignende baner.... Ikke noe negativt i dette. Håper det lar seg gjøre at jeg reiser oppover. Må bare få på stell bilen nå.

#244086  av sindrejl

må gjerne bli med nordover, er sosialt og spennende :)

#244232  av CelicaTurbo

villejan skrev:Når jeg tenker bane, tenker jeg våler eller rudskogen lignende baner.... Ikke noe negativt i dette. Håper det lar seg gjøre at jeg reiser oppover. Må bare få på stell bilen nå.
ACR er nok beste banen som er bygget her til lands da, intill Rudskogen er ferdig utvidet om noen år ihvertfall, så det er definitivt verdt å vurdere turen dit selv om det er ganske langt..

#244259  av villejan

Turen er rett og slett sinnsykt langt, med en bil som jeg enda ikke helt stoler på.... kjipt å komme halvveis opp, eller helt opp, så kommert du deg faen ikke ned igjen uten bil på henger.

#244266  av CelicaTurbo

kan trygt si at det er langt å hale bilen hjem på tilhenger ja :D