Hei
Første postinga på forumet her, men blir vel sikkert ikke den siste. Må bytte bremseklosser på min MK3, så lurte på om EBC er bedre enn de orginale. Videre hva prisforskjellen er, og hvor EBC selges. Bilen skal brukes til (forhåpentligvis) endel banekjøring neste år.
Ser ellers av det jeg har lest her på forumet at det er få MK3 eiere. Er det noen som har en oversikt over alle MK3 eierene her? Har kjørt litt MK1 tidligere, og må bare si at MK3 er like artig å kjøre, men at man med denne i tillegg for vind i håret, mye vind.
Første postinga på forumet her, men blir vel sikkert ikke den siste. Må bytte bremseklosser på min MK3, så lurte på om EBC er bedre enn de orginale. Videre hva prisforskjellen er, og hvor EBC selges. Bilen skal brukes til (forhåpentligvis) endel banekjøring neste år.
Ser ellers av det jeg har lest her på forumet at det er få MK3 eiere. Er det noen som har en oversikt over alle MK3 eierene her? Har kjørt litt MK1 tidligere, og må bare si at MK3 er like artig å kjøre, men at man med denne i tillegg for vind i håret, mye vind.
Jan-Erik
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE