TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder/Photoshoots

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #244192  av Stiansen

Har etterhvert blitt ganske interresert i dette med fotografering, da i hovedsak bil. Blir så utrolig inspirert av de bra bildene jeg ser fra diverse treff rundt om at jeg bare vil prøve selv. Blir jo Acr snart, så det blir vel ilddåpen :) Har nytt kamera også :)

Men til poenget, om noen med fet bil her inne kunne tenkt seg å stille opp på en liten photoshoot/photosession med meg hadde det vært sinnsykt kult :)

Om noen er interreserte, ta kontakt på PM :D
 #244197  av sindrejl

Stiansen skrev:Har etterhvert blitt ganske interresert i dette med fotografering, da i hovedsak bil. Blir så utrolig inspirert av de bra bildene jeg ser fra diverse treff rundt om at jeg bare vil prøve selv. Blir jo Acr snart, så det blir vel ilddåpen :) Har nytt kamera også :)

Men til poenget, om noen med fet bil her inne kunne tenkt seg å stille opp på en liten photoshoot/photosession med meg hadde det vært sinnsykt kult :)

du skal få lov å ta bilder av bilen min iallefall :) Elsker å ta bilder selv men har ikke noe skikkelig kamera nå :(

#244198  av Stiansen

Her er noen bilder jeg har tatt til nå, og ja, har ikke hatt stort annet enn traktoren å ta bilder av :lol:
Vedlegg
Traktor 16.jpg
Traktor 16.jpg (2.23 MiB) Vist 160 ganger
Traktor 15.jpg
Traktor 15.jpg (1.83 MiB) Vist 152 ganger
Traktor 3.jpg
Traktor 3.jpg (2.01 MiB) Vist 151 ganger
Vannmåler.jpg
Vannmåler.jpg (528.61 kiB) Vist 154 ganger
Redigert Bilde Traktor.jpg
Redigert Bilde Traktor.jpg (684.05 kiB) Vist 154 ganger

#244199  av Stiansen

Noen til..
Vedlegg
Og et bare for joy ;P
Og et bare for joy ;P
Stein.jpg (863.36 kiB) Vist 151 ganger
Traktor 13.jpg
Traktor 13.jpg (1.83 MiB) Vist 154 ganger
Bmw M3.jpg
Bmw M3.jpg (338.81 kiB) Vist 152 ganger
Rexton.jpg
Rexton.jpg (370.47 kiB) Vist 152 ganger
Audi.jpg
Audi.jpg (537.26 kiB) Vist 148 ganger
 #244200  av Stiansen

sindrejl skrev:
Stiansen skrev:Har etterhvert blitt ganske interresert i dette med fotografering, da i hovedsak bil. Blir så utrolig inspirert av de bra bildene jeg ser fra diverse treff rundt om at jeg bare vil prøve selv. Blir jo Acr snart, så det blir vel ilddåpen :) Har nytt kamera også :)

du skal få lov å ta bilder av bilen min iallefall :) Elsker å ta bilder selv men har ikke noe skikkelig kamera nå :(
Kjapp respons gitt :D
Høres bra ut, men hvilken bil har du nå da? :P
Og når kommer du hit til byen? :D
 #244203  av sindrejl

Stiansen skrev:
sindrejl skrev:

snakker da om acr ;) blir vel en mr2 :)

#244210  av oleb

du kan jo knipse noen bilder av pappas nye is200 som jeg kommer forbi trondheim med i morgen?

#244215  av milcom

hehe. Nå er traktoren din på bakgrunnen min;D

#244262  av Kilgallon

Var mange fine bilder du har tatt. Stå på, ser du har et øye for bra bilder :wink:

#244273  av Stiansen

oleb skrev:du kan jo knipse noen bilder av pappas nye is200 som jeg kommer forbi trondheim med i morgen?
When? :)

#244274  av Stiansen

milcom skrev:hehe. Nå er traktoren din på bakgrunnen min;D
Se der ja, that`s good :D

#244275  av Stiansen

Kilgallon skrev:Var mange fine bilder du har tatt. Stå på, ser du har et øye for bra bilder :wink:
Thanks :wink: Gleder meg som fy til Acr, blir nok masse bilder da :)
 #244278  av Stiansen

sindrejl skrev:
Stiansen skrev:
sindrejl skrev: du skal få lov å ta bilder av bilen min iallefall :) Elsker å ta bilder selv men har ikke noe skikkelig kamera nå :(
snakker da om acr ;) blir vel en mr2 :)
Ja, daså :)

#244401  av Fred

Kunne tenkt meg samla en gjeng med biler jeg, og noen med bra kamera og peiling på bilder, så det kunne blitt tatt noen bra bilder av bilen min også....
Tenkte på østlandet en plass jeg da...

#244413  av celicat23

Fred skrev:Kunne tenkt meg samla en gjeng med biler jeg, og noen med bra kamera og peiling på bilder, så det kunne blitt tatt noen bra bilder av bilen min også....
Tenkte på østlandet en plass jeg da...
De samlet en gjeng på bilforumet og gjorde dette nylig. Høres ut som det er stemning for enda ett, så du kan jo sjekke litt rundt det.