TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#244775  av Stiansen

Endelig ferdig! No more matte :D

#244801  av celicat23

ENDELIG HELG!!!!! Og det er meldt fint vær! YES!!!!!!!

#244849  av Kilgallon

Stiansen skrev:Endelig ferdig! No more matte :D
Ã…ssen gikk det da?

#244868  av Dalan

I nord er det 16-17 grader i skyggen på dagen, skyfri himmel, sol bortimot hele døgnet, og det er meldt varmere til uka.. Ah, det er ikke så gæærnt her egentlig :D
..og Istind på denne tiden i dette været med snø på toppen er et nydelig skue.. :)

#244877  av Kilgallon

I morra blir det fotballgolf i Uddevalla :D

#244914  av Stiansen

Kilgallon skrev:
Stiansen skrev:Endelig ferdig! No more matte :D
Ã…ssen gikk det da?
Nja, usikker.. men håper jeg skal klare 4`er :wink:

#244972  av celicat23

Etter butikken, vasking av bil og litt generell kjerring jobb hjemme (kles vask o.l) så ble det litt "location scouting" med yaris'en. Så se ikke bort fra at noen kan passere en tulling med kamera, stativ og en subbende avensis i kveld :) Og sommeren er her! Yaris'en viste 22 grader ute temperatur. NYDELIG! Var noen lett kledde høner rundt om kring. Ikke at jeg trenger og bekymre meg for de så lenge jeg kjører rundt i hvit yaris verso da men :oops: Hyggelig er det jo uansett og se 8)

#245338  av celicat23

Må enten bli "'eeey bebi. Har alkohol og sovepiller hjemme hos meg." eller "pleier aldri og gjøre sånt ute på by'n, så bli med meg hjem så jeg får drite i fred så kan vi pule etterpå" som blir kommende helg's beste sjekketriks tror jeg. Sånt blir det høns av!

#245456  av Daniel_hoy

celicat23 skrev:Må enten bli "'eeey bebi. Har alkohol og sovepiller hjemme hos meg." eller "pleier aldri og gjøre sånt ute på by'n, så bli med meg hjem så jeg får drite i fred så kan vi pule etterpå" som blir kommende helg's beste sjekketriks tror jeg. Sånt blir det høns av!
:?: :?: :roll:

#245462  av ina

nattvakt... bare 6 timer igjen...

#245463  av jumbo

4... :D

Bra ironi forresten... klokka er 3 og du har 4 timer igjen på jobb... jeg har 4 timer til jeg begynner... :?

#245464  av ina

klokka var 2 når jeg skrev sist... slutter på jobb kl 8... ikke så lenge igjen nå... bare 2 timer... så du begynner nok på jobb en time før jeg slutter...

#245477  av jumbo

Jepp

Stemmer det, hadde glemt at klokka på forumet er en time off.

#245490  av Rømmling

BildeBilde

BildeBilde

BildeBilde
Sist redigert av Rømmling den 05 jun 2007 13:52, redigert 2 ganger totalt.

#245492  av milcom

:lol: :lol:
  • 1
  • 313
  • 314
  • 315
  • 316
  • 317
  • 1175