TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til ACR: Trondheim til Mo (Natt til Fredag)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#244084  av sindrejl

om dere ønsker å endre tidspunktet for avreise til tidligere tidspunkt er jeg åpen for det.. dere får rope ut hva dere ønsker :) beste er strengt tatt å kjøre 3, men men

#244110  av Neemi

MÃ¥ nok desverre melde meg av listen her.
Får ikke delene i tide så da blir ikke bilen klar.

#244124  av sx-4-ever

Er for tidligt og si for meg enda ;) Venter på delene fra USA til bakstillinga. Så er det bånn gass og få montert driten. har bestilt 4hjul kontroll på torsdag, så håper delene kommer i morgen.
Så blir det mapping i helga åsså er bilen forhåpentligt vis klar til tirsdag når vi vil reise :D

#244128  av sindrejl

Neemi skrev:MÃ¥ nok desverre melde meg av listen her.
Får ikke delene i tide så da blir ikke bilen klar.
surt :( Lenge siden jeg har sett deg nå så synd at du ikke kommer :(

#244303  av Neemi

Jaa :(

Men vi har j sensommer Dagali treffet da.
Og forøvrig har jeg familie i Mandal så kunne jo hende jeg fikk en fiks ide om en helg på sørlandet i løpet av sommeren og ;)

#244428  av sx-4-ever

Fikk alle delene idag jeg :D Og fikk montert alt sammen ;) Og testa en liten tur.. Mer info i prosjekt tråden min :)

#245667  av Qurtis

Hei,

Kjører fra Oslo Lufthavn ca kl 2200, så det er mulig vi rekker kolonnen. (Har en kamerat jeg skal plukke opp på Gardermoen)

Brukes det Walki-talkies i kolonnen? (tenkte å ta med).

#245672  av sindrejl

Qurtis skrev:Hei,

Kjører fra Oslo Lufthavn ca kl 2200, så det er mulig vi rekker kolonnen. (Har en kamerat jeg skal plukke opp på Gardermoen)

Brukes det Walki-talkies i kolonnen? (tenkte å ta med).
ja jeg håper da det, jeg skal iallefall ha det :D

#245731  av sindrejl

nærmer seg raskt da!! *kribler i magan* Noen endringer her? ingen flere som slenger seg av/på?
 #245741  av Kennet

sindrejl skrev:Siden ACR åpner tidligere iår enn før (nå 10.00) så drar vi tidligere ifra Trondheim. Pga lang kjøretur for mange så blir det pitstop med søvn i Trondheim tordagsnatt til fredag.

TIME and PLACE

Klokka 04.00 oppmøte på IKEA Leangen. Drar vi i denne tiden så er vi fremme i nogenlunde rett tid.

Alle som ønsker å bli med på denne skriv dere opp under :)

Liste:

Sindrejl
Mr2chris
Rollaole
sx-4-ever
ivers
Toyparts m/fru-Toyparts (usikkert)
dennis87
kk-ma70
qurtis (usikkert)
Er greit at jeg slenger meg med her?? Har riktig nokk ingen toyota enda da men.....får holde med s14a?????
 #245743  av sindrejl

Kennet skrev:
sindrejl skrev:Siden ACR åpner tidligere iår enn før (nå 10.00) så drar vi tidligere ifra Trondheim. Pga lang kjøretur for mange så blir det pitstop med søvn i Trondheim tordagsnatt til fredag.

TIME and PLACE

Klokka 04.00 oppmøte på IKEA Leangen. Drar vi i denne tiden så er vi fremme i nogenlunde rett tid.

Alle som ønsker å bli med på denne skriv dere opp under :)

Liste:

Sindrejl
Mr2chris
Rollaole
sx-4-ever
ivers
Toyparts m/fru-Toyparts (usikkert)
dennis87
kk-ma70
qurtis (usikkert)
Er greit at jeg slenger meg med her?? Har riktig nokk ingen toyota enda da men.....får holde med s14a?????
absolutt ingen problemer, er en impreza og muligens div anna som kommer også

#245790  av ivers

må desverre slenge meg av, får ikke mulighet til å kjøre før fredag etter arbeid

#245842  av chris

Jeg er ikke sikker på om jeg orker å dra så tidlig. Blir litt meningsløst. Tar antakeligvis heller sikte på å kjøre i 6-7 tida.

#245845  av sindrejl

to timer til/fra utgjør ingenting så jeg drar til denne tid uansett iallefall :)

#245874  av Tomera

Når forventer dere ankomst til Mo? Lyst til og komme i møte med dere :D