TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2007 (Sommertreff 07)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#245696  av Tomera

Solen skinner og været er flott på Mo nå!
Alt er klappet og klart til ett kjempetreff!
Regner med at alle møter opp lørdags morgen på Toyota Nordvik for en fellesvask før vi setter kursen opp til ACR? :D

#245697  av larsst185

tror heller jeg dusjer på hotellet jeg :lol:

#245699  av sindrejl

larsst185 skrev:tror heller jeg dusjer på hotellet jeg :lol:
fellesvask er da bare kos det :lol: :lol: kan man sammenligne størrelse.. eh på vinge .. og greier

#245703  av Ellingz1

hei.. alle gleder seg til treffet og alt, jeg glerder meg i værtfall, ingen bil å kjøre med, men men, får heller nyte de som er der :)
jeg kommer til å selge ts-ogn effekter i Andøy dekkomsetning standen, har klistermerker igjen etter carinaen min :) er ikke så mange igjen, så første til mølla...
det er snakk om
Bilde

i størrelse

Bilde

#245706  av sindrejl

får se om jeg får snusket til meg noen ts-ogn merker, trenger hvite eller chromed .. eller muligens sort for å matche felga.. humm

#245708  av Morten

chris skrev:
Morten skrev:Hmm... gikk visst ikke an å få bonusbiletter på Viderøe's "kortbane flyginger" (eller noe sånt) :roll: Fullpris var og WAY for mye peng... Så hvis det skal være aktuelt må det bli å fly bonus til tr.heim og haike derfra... :lol:
Har plass i massevis jeg ;)
DIBS! :D

Hehe, fly til trondheim og tilbake e nå booka. :wink:

#245739  av ST205RR

Morten skrev:Hehe, fly til trondheim og tilbake e nå booka. :wink:

8)

#245776  av tojo

Morten skrev:
chris skrev:
Morten skrev:Hmm... gikk visst ikke an å få bonusbiletter på Viderøe's "kortbane flyginger" (eller noe sånt) :roll: Fullpris var og WAY for mye peng... Så hvis det skal være aktuelt må det bli å fly bonus til tr.heim og haike derfra... :lol:
Har plass i massevis jeg ;)
DIBS! :D

Hehe, fly til trondheim og tilbake e nå booka. :wink:
:D that was goten sin :D

#245799  av oleb

Tomera skrev: Regner med at alle møter opp lørdags morgen på Toyota Nordvik for en fellesvask før vi setter kursen opp til ACR? :D
Dette blir jeg med på, klokkeslett?

#245805  av ST205RR

oleb skrev:
Tomera skrev: Regner med at alle møter opp lørdags morgen på Toyota Nordvik for en fellesvask før vi setter kursen opp til ACR? :D
Dette blir jeg med på, klokkeslett?

kommer med info om det i mårra !

#245879  av sinkz

sindrejl skrev:
sinkz skrev:bare så det er sakt er det sinsykt mye fine pie på mo
nja.. vet ikke helt jeg :P om det er det du er ute etter drar du heller til trondheim :) større by, mer damer.
joda sant sant

#245909  av Ellingz1

sinkz skrev:
sindrejl skrev:
sinkz skrev:bare så det er sakt er det sinsykt mye fine pie på mo
nja.. vet ikke helt jeg :P om det er det du er ute etter drar du heller til trondheim :) større by, mer damer.
joda sant sant
haha... lie er du ute etter biler eller damer :) foresten holder av klistermerker til deg... to hvite...

#245915  av sinkz

har jo 4 bila før faen

#245921  av Ellingz1

sinkz skrev:har jo 4 bila før faen
ja, då kan du vel fokusere litt over på dame :)
men nu drar vi snart. vi ses på acr folkens...
husk klistermerker...

20 kr før ts-ogn
30 kr for toyota devil :P

#245973  av Elstad

Trur dette blir et nydelig treff, I kveld blir celicaen gjort klar til i morgen:D
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21