TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn Photoshoot østlandet?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #245945  av Rollaole

Noen som har lyst til dette?
Egotrip er jo flink til og ta bilder fler også som sikkert er klare med kamera..

Hva sier folket? :)

#245951  av Larsen

Kan sikkert være med jeg hvis det passer med tid osv. Har et rimelig bra speilrefleks jeg kan låne.

#245959  av OrIoN89

Er med jeg om det passer ;) Kunne vi laget en ny logo eller noe..

#245962  av Sven

Kunne vært gøy det

#245971  av celicat23

Noen burde bruke litt tid på og finne ett bra sted og holde møte. Så bildene etter bilforumet.net sitt photo-treff, og det var utrolig kjedelige bilder..

#245972  av Sven

celicat23 skrev:Noen burde bruke litt tid på og finne ett bra sted og holde møte. Så bildene etter bilforumet.net sitt photo-treff, og det var utrolig kjedelige bilder..
Tipper du vet om en del bra steder i området jeg :roll:

#245980  av celicat23

Sven skrev:
celicat23 skrev:Noen burde bruke litt tid på og finne ett bra sted og holde møte. Så bildene etter bilforumet.net sitt photo-treff, og det var utrolig kjedelige bilder..
Nix. Sliter med og finne noen bra steder selv :?

#245982  av Sven

celicat23 skrev:
Sven skrev:
Nix. Sliter med og finne noen bra steder selv :?
Synes du har bra steder på flere av bildene dine jeg

#246005  av Rollaole

- Varemessa? hvis porten er åpen
- Grustak?
- Industrifelt?

#246013  av egotrip

jeg og kameraet er med vi !

Just name the time and place :) Har ikke så mye tid til overs til å se etter "locations" men hvis noen veit om noen steder så er jeg der :)

Med kamera og stativ :D
eos 400d

#246026  av Fred

jeg møter opp hvis det passer

#246028  av celicat23

Hvis noen finner ett greit sted (og det passer, selvfølgelig) så tar jeg turen jeg og..

#246041  av Kilgallon

Hadde vært morro dette.
Er utrolig mange bra steder i Fredrikstad til en photoshoot, men er jo ikke så sentralt sted med tanke på et dette skulle være for østlandet.

#246053  av jumbo

Er sikkert klar jeg.... om jeg finner sjåfør for det aktuelle tidspunktet

#246067  av celicat23

Kilgallon skrev:Hadde vært morro dette.
Er utrolig mange bra steder i Fredrikstad til en photoshoot, men er jo ikke så sentralt sted med tanke på et dette skulle være for østlandet.
Er ett veldig kult sted med noen store kraner til båter og nedlagte digre lagerbygg der nede ja. Var der en tur med carina'en og ett råttent 1.3mpixel kamera for leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge siden...

Men, som du sier, det er ikke direkte sentralt (kommer til og ha subba hull i skjermene på avensis'en lenge før jeg kommer frem :? :lol:)
Vedlegg
PIC00045.jpg
PIC00045.jpg (56.96 kiB) Vist 3453 ganger
PIC00016.jpg
PIC00016.jpg (72.57 kiB) Vist 2452 ganger
PIC00061.jpg
PIC00061.jpg (41.1 kiB) Vist 3453 ganger