Takk for et mere nyansert innlegg, Morten, dette er slike tilbakemeldinger vi kan jobbe med!
Det naturlige for publikumsvennligheten er å samle alt av show på formiddag/ettermiddag, og ende det med det mest ettertraktede; breisladden og så en kjapp premieutdeling. Jeg ser poenget med at alle kommer når det er bare en time midt i, dette må vi se på...
Når det gjelder drifterne har de lov å drifte under frikjøringen også, da er banen for alle! Men vi ser at drifterne, og egentlig et mindretall av disse, kjører såpass dårlig at de ødelegger flyten i kjøringen for alle andre. Vi skal se mere på løsninger på dette, vi ønsker heller ikke grus på banen under frikjøringen.
Grunnen til at ekstrembilene har egne heat er at de ønsker det selv. Mange av de er så gode biler og sjåfører at dette er eneste plassen i Norge de får testet toppytelsen på bilene sine. Det vil derfor være en gulrot for dem å få en slik mulighet til å få fri bane i en halv time, og at de slipper å kjøre i kø...når det er sagt, er det selvsagt lov for dem å ligge ute på frikjøringen og presse rundetider eller hva enn de vil gjøre. Problemet for enkelte er vel frykten for å kollidere med en av oss "dødelige" som ikke kan spillereglene der ute like godt
En annen ting jeg lurer på: Er dere mere fornøyd med trafikkflyten i år enn i fjor? Det var vel nesten 300 biler mere inne i løpet av helga, og det var til tider mye kø, men vi flyttet teknisk kontroll og prøvde et slags rundkjørings-prisipp, noe som hjalp en del. Vi ønsket bedre oppstilling i pit-lane, men dette fikk vi ikke til i god nok grad...i tillegg har jeg etter noen år nå konstatert at enkelte har vanskelig for å følge anvisninger og oppføre seg slik de har blitt fortalt
Men det må vi leve med, alle skal være velkommen hos oss 
Det naturlige for publikumsvennligheten er å samle alt av show på formiddag/ettermiddag, og ende det med det mest ettertraktede; breisladden og så en kjapp premieutdeling. Jeg ser poenget med at alle kommer når det er bare en time midt i, dette må vi se på...
Når det gjelder drifterne har de lov å drifte under frikjøringen også, da er banen for alle! Men vi ser at drifterne, og egentlig et mindretall av disse, kjører såpass dårlig at de ødelegger flyten i kjøringen for alle andre. Vi skal se mere på løsninger på dette, vi ønsker heller ikke grus på banen under frikjøringen.
Grunnen til at ekstrembilene har egne heat er at de ønsker det selv. Mange av de er så gode biler og sjåfører at dette er eneste plassen i Norge de får testet toppytelsen på bilene sine. Det vil derfor være en gulrot for dem å få en slik mulighet til å få fri bane i en halv time, og at de slipper å kjøre i kø...når det er sagt, er det selvsagt lov for dem å ligge ute på frikjøringen og presse rundetider eller hva enn de vil gjøre. Problemet for enkelte er vel frykten for å kollidere med en av oss "dødelige" som ikke kan spillereglene der ute like godt

En annen ting jeg lurer på: Er dere mere fornøyd med trafikkflyten i år enn i fjor? Det var vel nesten 300 biler mere inne i løpet av helga, og det var til tider mye kø, men vi flyttet teknisk kontroll og prøvde et slags rundkjørings-prisipp, noe som hjalp en del. Vi ønsket bedre oppstilling i pit-lane, men dette fikk vi ikke til i god nok grad...i tillegg har jeg etter noen år nå konstatert at enkelte har vanskelig for å følge anvisninger og oppføre seg slik de har blitt fortalt


Tore
85' Corolla GTS(Ae86) - Nytt prosjekt
92' Sunny Diesel Power...bruksbil på vei til å selges
96' Volvo V40 Stv 2.0 (Konebilen)
93' Supra TT MT6 JDM Solgt
Sommertreff Crew
http://www.sommertreff.no
85' Corolla GTS(Ae86) - Nytt prosjekt

92' Sunny Diesel Power...bruksbil på vei til å selges

96' Volvo V40 Stv 2.0 (Konebilen)
93' Supra TT MT6 JDM Solgt

Sommertreff Crew
http://www.sommertreff.no