aneriks skrev:hadde vært svingøy å se bilen din.. spesielt nå som vi er mr2-pals her i krsandsindrejl skrev:skal jobbe :/ta fri![]()
neida over lever nok, tenkte nå som bilen nesten er klar er det tia og få den på bane, sliter med en brakett som bare løsner derfor ble det ikke noe dagali..
sindrejl skrev:ja sant det gøy at du kjøpte mr2. har vært og smug tittet litt på denaneriks skrev:hadde vært svingøy å se bilen din.. spesielt nå som vi er mr2-pals her i krsandsindrejl skrev:skal jobbe :/ta fri![]()
neida over lever nok, tenkte nå som bilen nesten er klar er det tia og få den på bane, sliter med en brakett som bare løsner derfor ble det ikke noe dagali..men kan ikke ta fri for jeg har så sinnsykt mye minustimer pga acr
du kan bli med til acr vol.2 i høst?
aneriks skrev:ja er langt, men om de gjør om programmet på lørdagene så er det verdt detsindrejl skrev:ja sant det gøy at du kjøpte mr2. har vært og smug tittet litt på denaneriks skrev: ta frihadde vært svingøy å se bilen din.. spesielt nå som vi er mr2-pals her i krsand![]()
neida over lever nok, tenkte nå som bilen nesten er klar er det tia og få den på bane, sliter med en brakett som bare løsner derfor ble det ikke noe dagali..men kan ikke ta fri for jeg har så sinnsykt mye minustimer pga acr
du kan bli med til acr vol.2 i høst?
![]()
acr hadde vært gøy men er utrolig langt,må vente til den nye turboen kommer før jeg kjører langt..
wacky skrev:Var jo ett ok treff, men synes det var litt ensformig kjøring. Og supraene som sto der var tydligvis bare til pynt.hehe.. var helt greit ja, fikk kjørt litt og men fant ut at jeg måtte ha noen nye dekk og få montert coiloverene som ligger i garasjen, for hadde jo ikke feste i det hele tatt..
Men glodde så lenge at solbrent ble jeg uansett