TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endekig kjøpt drømme bilen!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #248703  av 200sx RB power

Da var eg den heldige eiger av ein 1993/11 toyota supra 3,0 tt med manuell gir!!! Bilen er på veg fra japan no og har heile 33,000km på teljaren!!! Kjem til meg rundt den 10,juli!!! JIPPI!!!!

#248706  av James

Gratulerer så mye!! Vurderer selv i disse dager å gå til innkjøp av Supra mkiv, men enda ikke blitt noe av. Hvor mye måtte du ut med for den?
MÃ¥ legge ut noen bilder... :wink:

#248711  av 200sx RB power

Takk takk!!!
Vedlegg
2.jpeg
2.jpeg (225.05 kiB) Vist 3408 ganger
1.jpeg
1.jpeg (225.05 kiB) Vist 3412 ganger
Sist redigert av 200sx RB power den 30 jan 2009 15:45, redigert 1 gang totalt.

#248730  av Kilgallon

Grattis med super bil da :D

#248732  av CelicaTurbo

gratulerer med bil :)

#248741  av Kilgallon

Hvilke plaer har du for den da?

#248818  av tommis

Hvorfor kjøper du ikke en som allerede står i norge? Se å prøvekjøre før du kjøper. Det er jo flere til salgs på autodb. Mange som vil selge unna pga at de ikke får skilter på det.

#248845  av bluesmoke

200sx RB power skrev:Takk takk!!! 145,000,- så var ikkje so gale det!!

hvor mye blir det med norske skilter da

#248847  av Dennis87

bluesmoke skrev:
200sx RB power skrev:Takk takk!!! 145,000,- så var ikkje so gale det!!

hvor mye blir det med norske skilter da
får ikke japanske supraer på norske skilter.
trur det er ca 180-200 000 i avgifter hvis det var mulig.

#248855  av mr2cato

Dennis87 skrev:
bluesmoke skrev: får ikke japanske supraer på norske skilter.
trur det er ca 180-200 000 i avgifter hvis det var mulig.
Faktisk er det en som nylig har fått sin godkjent litt oppi nord, men tror ikke han er på forumet.
Leste om det en eller annen plass. Tror det var ca 3-4 uker siden den fikk skilter.

#248859  av 200sx RB power

Takk takk folken!!!

Kilgallon skrev:Hvilke plaer har du for den da?
Ha ikkje fått lagt nokon planar enda, men dei kjem sikkert fortløpandes når bilen er i "havn".

#248896  av 300zx-tt

Fin bil...
Men fatter ikke att folk kan kjøpe biler til så mye peng som de aldri får registrert....hadde min 300zx ett par mnd før jeg regga den,leide mye prøveskilt...bare stress...dyrt også.Og de kjente meg igjen når jeg sku leie skilt,og måtte ha nye unnskyldninger hver gang for hvorfor bilen sku flyttes o.l...Husk att du har bare lov og leie skilt til prøvekjøring på ett begrenset område eller transport av bilen fra A til B.
Politiet legger seg oppi og hvis de observerer deg mye...stoppet meg og så på papirene...var greit da,men sku ikke se meg hver kveld mente de.
Får håpe att det ordner seg med regging av jdm biler etterhvert så slipper dere samme problem.Meget kjedelig og måtte leie skilt hver gang man vil bruke bilen...min erfaring ihvertfall.

#248901  av 200sx RB power

tommis skrev:Hvorfor kjøper du ikke en som allerede står i norge? Se å prøvekjøre før du kjøper. Det er jo flere til salgs på autodb. Mange som vil selge unna pga at de ikke får skilter på det.
Har sett og prøvekjørt fleire, men ingen av dei var i den standen eg vil ha. Dermed bestillte eg ein fra japan. Den har kun gått 33tkm å er som ny(i følge importøren). Dessuten ville eg ha manuell gir, å da vart utvalget i norge litt for lite til min smak!!!

#248902  av 200sx RB power

I løpet av dei siste 14 dagane så har 3 stk fått skilt på sine japan importerte supra, så det er ikkje noko "stort problem" lenger. MEN da må jo bilen være i 100% orginal stand, men dette veit vel folket her vil eg tru.

Eg har ikkje planar om å sette skilt på bilen før til neste år, etter som eg har to relativt dyre bilar å forsikker allerede(cossy og t5-r) samt båt og hus. Men alt til sin tid :D

#248946  av sx-4-ever

200sx RB power skrev:I løpet av dei siste 14 dagane så har 3 stk fått skilt på sine japan importerte supra, så det er ikkje noko "stort problem" lenger. MEN da må jo bilen være i 100% orginal stand, men dette veit vel folket her vil eg tru.

Eg har ikkje planar om å sette skilt på bilen før til neste år, etter som eg har to relativt dyre bilar å forsikker allerede(cossy og t5-r) samt båt og hus. Men alt til sin tid :D
Gralla med peen bil :) Har sittet og sett på denne som min neste prosjekt bil, men da var den solgt, så da ble det ikke den.

Har også steeerkt vurdert og kjøpe en UK-spec, men vis dette stemmer det du sier med at 3 nettopp har fått skilter, så revurderer jeg dette og muligens kjøper en jdm igjen. Hvem har fortalt at dessen nettopp har blitt skilta ?