TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• banekjøring lørdag 23/6 sørlandsparken!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#248527  av sindrejl

skal jobbe :/

#248559  av aneriks

sindrejl skrev:skal jobbe :/
ta fri :?:
neida over lever nok, tenkte nå som bilen nesten er klar er det tia og få den på bane, sliter med en brakett som bare løsner derfor ble det ikke noe dagali..

#248588  av sindrejl

aneriks skrev:
neida over lever nok, tenkte nå som bilen nesten er klar er det tia og få den på bane, sliter med en brakett som bare løsner derfor ble det ikke noe dagali..
hadde vært svingøy å se bilen din.. spesielt nå som vi er mr2-pals her i krsand :D men kan ikke ta fri for jeg har så sinnsykt mye minustimer pga acr ;) du kan bli med til acr vol.2 i høst?

#248645  av aneriks

sindrejl skrev:
aneriks skrev:
hadde vært svingøy å se bilen din.. spesielt nå som vi er mr2-pals her i krsand :D men kan ikke ta fri for jeg har så sinnsykt mye minustimer pga acr ;) du kan bli med til acr vol.2 i høst?
ja sant det gøy at du kjøpte mr2. har vært og smug tittet litt på den :D
acr hadde vært gøy men er utrolig langt,må vente til den nye turboen kommer før jeg kjører langt..

#248698  av sindrejl

aneriks skrev:
sindrejl skrev:
aneriks skrev: ta fri :?:
ja sant det gøy at du kjøpte mr2. har vært og smug tittet litt på den :D
acr hadde vært gøy men er utrolig langt,må vente til den nye turboen kommer før jeg kjører langt..
ja er langt, men om de gjør om programmet på lørdagene så er det verdt det :) er noe smågalt med motoren så spørs om jeg må få litt hjelp av deg til å kikke over den, lugger litt på tomgang og går rævva generelt :P

tipper jeg kommer på streetmeet ikveld

#248953  av aneriks

var her en tur så wacky og en supra i alle fall... fikk filmet litte gran skal få lagt det ut når jeg har laget den til et mindre format

#248976  av 2000 ST

Var min supra hvis det var mk3 en du tenkte på...
Og ole sin mr2 ja

#248982  av aneriks

2000 ST skrev:Var min supra hvis det var mk3 en du tenkte på...
Og ole sin mr2 ja
regnet med det ja :D

#249087  av wacky

Var jo ett ok treff, men synes det var litt ensformig kjøring. Og supraene som sto der var tydligvis bare til pynt.

Men glodde så lenge at solbrent ble jeg uansett

#249097  av aneriks

wacky skrev:Var jo ett ok treff, men synes det var litt ensformig kjøring. Og supraene som sto der var tydligvis bare til pynt.

Men glodde så lenge at solbrent ble jeg uansett
hehe.. var helt greit ja, fikk kjørt litt og men fant ut at jeg måtte ha noen nye dekk og få montert coiloverene som ligger i garasjen, for hadde jo ikke feste i det hele tatt..

#249110  av wacky

Alltid noe som mangler. Må få lakket bilen jeg. Ser ikke ut i måneskinn en gang. Ikke akkurat noe utstillingsobjekt for øyeblikket