95TT skrev:Ingen toyota fan fra arendals området på forumet her ?tja.. er fra krsand jeg

95TT skrev:Ingen toyota fan fra arendals området på forumet her ?tja.. er fra krsand jeg
95TT skrev:farge er det på den da.. bror min har en gt4, en rød en.mulig. I krsand går det bare volvoer og cossier
Er det ikke stort sett cosworth det går i i grimstad traktene ???
sindrejl skrev:Jeg er også fra Kristiansand. Men hvor i Kristiansand er du fra?95TT skrev:Ingen toyota fan fra arendals området på forumet her ?tja.. er fra krsand jeg
Steef skrev:er du? hvilken bil kjører du? bor på vågsbygd nå og kjører rød mr2 mk2sindrejl skrev:Jeg er også fra Kristiansand. Men hvor i Kristiansand er du fra?95TT skrev:Ingen toyota fan fra arendals området på forumet her ?tja.. er fra krsand jeg
er du? hvilken bil kjører du? bor på vågsbygd nå og kjører rød mr2 mk2Japp, er fra Hellemyr jeg:), og kjører ikke bil..:p
Steef skrev:Grågåsveien. Bodde på Rona da jeg eide supraen. Kjørte den hver dag mellom hjemme og sørlandsparken hvor jeg jobber på Super-Ger du? hvilken bil kjører du? bor på vågsbygd nå og kjører rød mr2 mk2Japp, er fra Hellemyr jeg:), og kjører ikke bil..:p
SÃ¥ aldri noe til Supra'n din da du hadde den..
Hvor i VÃ¥gsbygd`?