TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som gidder Ã¥ Photoshoppe bilen min ogsÃ¥?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #249885  av cameleon

Når vi først er i gang, om noen har lyst å photoshoppe bilen min også :D
Vedlegg
pic 9.JPG
pic 9.JPG (64.22 kiB) Vist 533 ganger
pic 4.JPG
pic 4.JPG (70.49 kiB) Vist 98 ganger
pic 2.JPG
pic 2.JPG (105.78 kiB) Vist 103 ganger
rec-mr2.JPG
rec-mr2.JPG (88.27 kiB) Vist 109 ganger

#249914  av celicat23

Fant det litt vanskelig og gjøre noe med bildene dine, da du allerede har forminsket de og behandlet de litt selv.
Orginal bildene, rett fra kamera, hadde vært mye bedre og jobbe med (dagens preken :wink:)

Aaaaanywhoooo.... Litt diverse justeringer:

Bilde

Lakkboksen fra helvete...

Bilde

Var noe "slemt" med bilde orginalt. Fremhevet det så mye jeg kunne.

#249924  av Steef

Gjorde en jeg også:

Bilde

Quicke..:)

#249933  av cameleon

hehe :D
jeg syntes dette var rått jeg!
skal se om jeg ikke finner noen orginalbilder :)

#249948  av Mr2Even

Fiin bil :wink: Hvilke felger og frontspoiler/leppe er det du har? Hvorfor er det 2 forskjellige reg nr på bilen?

#250101  av cameleon

Mr2Even skrev:Fiin bil :wink: Hvilke felger og frontspoiler/leppe er det du har? Hvorfor er det 2 forskjellige reg nr på bilen?
Felgene er TSW Kyalami, og frontleppa er Trust sin. Det ene regnummeret ble laget litt amatørmessig i paint. Så kjører ikke med to forskjellige nei :wink:

#250104  av Mr2Even

cameleon skrev:
Mr2Even skrev:Fiin bil :wink: Hvilke felger og frontspoiler/leppe er det du har? Hvorfor er det 2 forskjellige reg nr på bilen?
Felgene er TSW Kyalami, og frontleppa er Trust sin. Det ene regnummeret ble laget litt amatørmessig i paint. Så kjører ikke med to forskjellige nei :wink:
Åja, nå ser jeg det :lol: Takk for info.

#250256  av marlboro1310

Kan jeg spørre om hvilke Recaro-stoler som står i bilen din,og hvor mye de kosta?evt hvem som leverer her i Norge? :)

#250262  av cameleon

marlboro1310 skrev:Kan jeg spørre om hvilke Recaro-stoler som står i bilen din,og hvor mye de kosta?evt hvem som leverer her i Norge? :)
Jeg er ikke sikker på hva de stolene der heter desverre. Prisen for begge to var 10.000 pent brukt. strøkne stoler som jeg fikk se kvitering på og hvorav begge to kostet litt i overkant av 20.000 tilsammen :)
Recaro er jeg ikke sikker på hvem som forhandler faktisk. Vet kun om Sparco og Momo. Men er mulig at du kan få tak i recaroseter hos mekonomen eller torshov siden de forhandler recaro barneseter :)

#250272  av Stiansen

Hellanor i Trondheim er forhandler av Recaro :wink: