TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra rally!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #250903  av soltec

Trodde ikke mine egne øyner da eg så det men var tydlighvis ikke noe gale med meg :?
http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... o%26sa%3DN
Vedlegg
5_28_Parade.jpg
5_28_Parade.jpg (38.72 kiB) Vist 1387 ganger

#250904  av Thomas S

Koffor ikke :lol:

#250905  av Doffen696

Såg ikke så dum ut den der nei :P

#250908  av Helmer

Tøff den, men du fant ikke en litt lenger link a? :lol:

#250926  av sindrejl

nesten som å se en celica det der :)

#250963  av Magne_F

Akkurat samme lakk-farger som Defred har ( http://rally.blogg.no) på sin Celica, etter at fronten måtte lakkes pga. en liten kartleser feil.. ;-)

#250983  av Apsis

En supra må vel bli slanka en masse for å bli rallybil?
Har en liten snutt av en supra fra pike's peak på pcen min.
Synes supra i gjørma er litt gromt jeg :D

#251222  av Kilgallon

Den var grusom....

#251232  av Th4 Ghost

Tror ikke supra gjør seg som rally bil, synes heller celica'ene kan ta seg av det :) Supra er en sportscruiser after all

+ at bak i det bildet så kan man se..3-4 volvo 240'er? en supra passer bare ikke inn i samme bildet som en volvo! (seff, det hjelper at den ligger foran da)

#251351  av Andreazz

Th4 Ghost skrev:Tror ikke supra gjør seg som rally bil, synes heller celica'ene kan ta seg av det :) Supra er en sportscruiser after all

+ at bak i det bildet så kan man se..3-4 volvo 240'er? en supra passer bare ikke inn i samme bildet som en volvo! (seff, det hjelper at den ligger foran da)
Volvoene ligger bak fordi det store, tunge dråget som bare spinner i gjørma ligger forran å blokkerer veien... :lol:

TTE kjørte rally med MK3 Supraen på 80tallet.. Mener å huske at de vant et løp eller to og..?

#251353  av Andreazz

Flere Supra rally bilder:
Vedlegg
5_lr.jpg
5_lr.jpg (15.94 kiB) Vist 841 ganger
supra.jpg
supra.jpg (18.38 kiB) Vist 1193 ganger