Metallica konserten var helt sjef..
Synd for dem som ikke kunne gå..

celicat23 skrev:har aldri at problemer med Komplett.Rømmling skrev:Jeg la inn ordre hos komplett på lørdag kveld. 16:30 i går hadde de fortsatt ikke plukket og sendt ut ordren engang. Sletta den, og handlet hos MPX istedenfor. Der er orderen allerede "under arbeid".celicat23 skrev:Aaah. Der tjente MPX nesten 7000kr på at KOMPLETT.NO er norges tregeste butikk. Grattis.hva mener du med dette. har du ikke fått svar fra komplett??
Har forsåvidt skjedd 2 ganger før også, så skjønner ikke hvorfor jeg gadd prøve engang. Ser for meg komplett som en av de butikkene som skryter av hvor mye de tjener, men samtidig ikke gidder ha nok folk ansatt til og ta unna arbeidsmengden. Kompis av meg som handler mye data utstyr har akkurat samme erfaring.
Så i det store og det hele kan jeg takke meg selv for å ha vært så dum at jeg engang prøvde.
Larsen skrev:Er vel posten som er det største problemet om dagen. Venter på en pakke som ble sendt for nesten to uker siden. Den har nå vært norge rundt før den kom til megDu venter på en pakke?Hmm...he he ja jeg venter også på en pakke fra deg,som skulle vært her for lenge siden!![]()
I tillegg brukte de to uker på å fortolle en pakke til statene. Tar jo 4 dager andre veien...
marlboro1310 skrev:Beklager, vært en missforståelse. Pm besvartLarsen skrev:Er vel posten som er det største problemet om dagen. Venter på en pakke som ble sendt for nesten to uker siden. Den har nå vært norge rundt før den kom til megDu venter på en pakke?Hmm...he he ja jeg venter også på en pakke fra deg,som skulle vært her for lenge siden!![]()
I tillegg brukte de to uker på å fortolle en pakke til statene. Tar jo 4 dager andre veien...
Stiansen skrev:Ja. Liker det veldig godt. Tok ett par kjappe bilder i full auto modus (for jeg skjønner ikke en dritt ellers av kamera akkurat nåcelicat23 skrev:Fikk pakke i dag jeg og... canon eos 350d kamera, sort logitec keyboard, sort logitec optisk mus, 15m vga kabel, 15m tastatur og mus kabel.Kameraet ser bra ut?
celicat23 skrev:Høres bra ut dette.. Vurderer som sagt å kjøpe et selv, får se når jeg får manna meg opp til detStiansen skrev:Ja. Liker det veldig godt. Tok ett par kjappe bilder i full auto modus (for jeg skjønner ikke en dritt ellers av kamera akkurat nåcelicat23 skrev:Fikk pakke i dag jeg og... canon eos 350d kamera, sort logitec keyboard, sort logitec optisk mus, 15m vga kabel, 15m tastatur og mus kabel.Kameraet ser bra ut?![]()
) og kvaliteten på disse bildene, tatt hånd-holdt på full auto, er bedre enn bildene jeg tok med stativ og manuelle instillinger med gamle S3 kamera
![]()
![]()
Gleder meg til jeg får kontroll på kamera og kan virkelig begynne bruke det effektivt.
Noe tilleggsutstyr jeg skal kjøpe ASAP er en søker forlenger (eller hva det heter). Er for tjukk i hue til og bruke søkeren komfortabelt slik kamera er. En forlenger så jeg ikke trenger presse trynet så inne i hampen opp i kamera for og se klart igjennom søkeren er noe jeg bare må ha. Skal også kjøpe en fjernkontroll, da det virker som timeren på kamera kun kan brukes med de forhåndsinnstilte 10 sekundene fra fabrikk. Noe som er veldig irriterende, da jeg er vant med og bruke en egen timer instilling på 2 sekunder for at kamera skal være mest mulig stille når bilde blir tatt. Håper jeg finner ut at jeg tar helt feil, og at det er en mulighet for en "custom timer".
Stiansen skrev:Høres bra ut dette.. Vurderer som sagt å kjøpe et selv, får se når jeg får manna meg opp til detHvis du har erfaring med kompakt kamera, så vær forberedt på at DSLR kamera er utrolig mye mer knotete og komponere bilde på. "Live view", det og kunne se på LCD skjermen hvordan bildet blir med en gang, er så uendelig mye og foretrekke fremfor DSLR hvor du ikke har det. Rett og slett gruer meg til og prøve ta fotografier om natta med kamera, da det eneste du har og gå etter (før du tar bildet) er kameraet sin lys måling og informasjon om blender/lukkertid.