TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sentral lÃ¥s... troubleshooting

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #241987  av styggen82

noen som har vært borti fjernstyrt sentral lås? byttet batteri i nøkkel men funker ikke.... og når jeg låser bilen(nøkkel i døra) låser den kun fører døra, men låser jeg passasjer døra låser den begge...

#242071  av bjornalf

kan være en ledning som er av eller noe sånt.. fikk noe likt på lambo dørene mine. sjekk kontaktene under dekselet på fører siden...

kan være dette...

#242099  av styggen82

bjornalf skrev:kan være en ledning som er av eller noe sånt.. fikk noe likt på lambo dørene mine. sjekk kontaktene under dekselet på fører siden...

kan være dette...
kikket litt under der men fant ingen løse... noen som vet hvor mottakeren til sent.lås sitter hen?
noen som har tegninger på dette?

#242240  av styggen82

nå har jeg demontert begge dør trekk, finner ingen løse ledninger eller annt suspekt.... som sagt når jeg vrir om nøkkelen på passasjer sida, låser begge dører seg, men når jeg vrir om på fører døra så låser kun fører døra seg, og den fjernstyrte låsen som er orginal, funker ikke.................... vet det egentlig er bagateller men ganske irriterende at det ikke funker;)

#242243  av Sven

Prøv microbryteren på låsen på førerdøra. Vet at denne ofte kan bli dårlig.
Stikk å kjøp den først så vet du hva du skal ta av :D

#242244  av styggen82

Sven skrev:Prøv microbryteren på låsen på førerdøra. Vet at denne ofte kan bli dårlig.
Stikk å kjøp den først så vet du hva du skal ta av :D
ok skal innom toyota idag så... takker for svar:) noen som har noe ide om den fjernstyrte?
Vedlegg
kan det være denne?
kan det være denne?
IMG_1077.jpg (423.1 kiB) Vist 252 ganger

#242410  av @lpher

Det på bildet dær er solsensoren til AC'en ;)

#242470  av styggen82

@lpher skrev:Det på bildet dær er solsensoren til AC'en ;)
ja ser der, en lærer så lenge enn lever:)
men hvor er sensoren? anyone?

#251713  av styggen82

fant nettopp ut at den minste boksen under setet mitt er motageren til sentral låsen:) den store er forsterker til stereo...