TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#253955  av Stiansen

sleeper skrev:
Larsen skrev:
celicat23 skrev: Du er ikke medlem av "3000+ poster" klubben enda, så vi lar den stå litt til 8) :lol:
Det er du vel nesten alene om...

hm... hva med 4000+ klubben da? :lol: :lol:
Haha, genialt :lol:

#254068  av celicat23

Fredag, is klokka 10:00, lunch (spaghetti med kjøttsaus) klokka 11:30, kaker klokka 15:00 og generelt veldig lite og gjøre. Helt fin dag på jobb.

#254072  av premo

høres ut som en mer innholdsrik dag enn meg ;)

#254074  av kvassheim

ar akkurat ute og smugrøykte jeg 8) nå er snart ferien slutt, snart på jobb i spania :D

#254114  av lexusmann

kvassheim skrev:ar akkurat ute og smugrøykte jeg 8) nå er snart ferien slutt, snart på jobb i spania :D
Spania???Hva er det du gjør der da??Kan ikke være feil, det... :lol:

#254159  av kvassheim

elektroassistent på ny fregatt.. 2 måneder på jobb i spania etter sommeren, klager ikke 8)
men blir nok litt frustrasjon over at jeg ikke har bilen der å kan råne med taket av å mr2-sjarmere de yndige senioritas :? får ta tequilaen i bruk da :P

#254162  av inzane2012

kvassheim skrev: men blir nok litt frustrasjon over at jeg ikke har bilen der å kan råne med taket av å mr2-sjarmere de yndige senioritas :? får ta tequilaen i bruk da :P
i second that:) hehe

#254236  av Stiansen

Da er jeg den lykkelige eier av et Canon EOS 400D :D

#254240  av celicat23

Stiansen skrev:Da er jeg den lykkelige eier av et Canon EOS 400D :D
Grattis! Da gleder jeg meg til mange bra bilder av bilen fremover! :)

#254255  av Stiansen

celicat23 skrev:
Hvilken bil? :P Jeg har ikke noe bil, er bare 16 år enda jeg serru :wink: Men mulig jeg skal ut med en Supra allerede i morra :)

#254258  av celicat23

Stiansen skrev:
celicat23 skrev:
Hvilken bil? :P Jeg har ikke noe bil, er bare 16 år enda jeg serru :wink: Men mulig jeg skal ut med en Supra allerede i morra :)
Alltid trodd du hadde supra pga avataren din :lol: Jaja... Lærer noe nytt hver dag :wink:

#254259  av Stiansen

celicat23 skrev:
Stiansen skrev:
celicat23 skrev: Grattis! Da gleder jeg meg til mange bra bilder av bilen fremover! :)
Alltid trodd du hadde supra pga avataren din :lol: Jaja... Lærer noe nytt hver dag :wink:
Mange som stusser på avataren min :) Men, er heeelt hekta på Supra, så da tok jeg bare en tilfeldig en i avataren min :wink: Whifbitz-Supraen :)

#254331  av Kilgallon

Hva måtte du ut med for den da?

#254355  av celicat23

SÃ¥ inne i helvete nice kit til mr2 mk3:

http://www.kaminari.com/products/KZ7.htm

Litt mx5 over det, men så utrolig mye bedre bilen blir seende ut. Og det ser litt "fabrikksbygd" ut - ikke som en stylet mr2. Me like'y.

#254356  av Ivar

celicat23 skrev:SÃ¥ inne i helvete nice kit til mr2 mk3:

http://www.kaminari.com/products/KZ7.htm

Litt mx5 over det, men så utrolig mye bedre bilen blir seende ut. Og det ser litt "fabrikksbygd" ut - ikke som en stylet mr2. Me like'y.
Litt MG-F over det også.
  • 1
  • 326
  • 327
  • 328
  • 329
  • 330
  • 1175